شناسهٔ خبر: 60077661 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري عاملان نزاع خياباني 20 نفره با سلاح سرد در شهرري

صاحب‌خبر -
دستگيري عاملان نزاع خياباني 20 نفره با سلاح سرد در شهرري
خبرگزاری آریا - سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر قیامدشت مرکز بخش خاوران در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با قاطعیت با افرادی که باعث بر هم زدن نظم و امنیت می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.
وی اظهار داشت: طی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری دسته جمعی مابین تعدادی از جوانان در ساعات اولیه بامداد در یکی از خیابان‌های قیامدشت بلافاصله ماموران کلانتری 174قیامدشت به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با حضور پلیس در آدرس مورد نظر و مشاهده درگیری 20 نفر با سلاح سرد با همدیگر، نسبت به دستگیری این افراد بصورت ضربتی اقدام کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده که تعدادی از آن‌ها از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ ابن علی در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتار‌های اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

نظر شما