شناسهٔ خبر: 60061255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ها زارد کوتاه نمی‌آید: می‌خواهم در رئال بازی کنم!

ادن هازارد، مهاجم بلژیکی رئال مادرید، همچنان قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هازارد در بازی شب گذشته رئال مادرید برابر اوساسونا در فینال جام حذفی اسپانیا هم فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرد. 

کارلو آنچلوتی به وضوح نشان داده که اعتماد و اعتقادی به این بازیکن ندارد و حتی وقتی به اکثر بازیکنان اصلی این تیم استراحت می‌دهد که حاضر نیست از او در ترکیب تیمش استفاده کند. 

یک فصل دیگر از قرارداد این مهاجم با رئال مادرید باقی مانده و با وجود این که شرایط مطابق میل او پیش نمی‌رود اما به نظر می‌رسد که تصمیمی هم برای ترک این باشگاه ندارد. 

هازارد پس از قهرمانی رئال در جام حذفی اسپانیا به کادنا کوپه گفت: «من امیدوارم که بتوانم بازی کنم. سال سختی بوده اما این سال را با باشگاهی بزرگ سپری کردم. رابطه خوبی با مربی و بازیکنان دارم. می‌خواهم بازی کنم اما می‌دانم که کار بسیار سختی است. فقط باید تلاش کنم و امیدوار باشم که بتوانم فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورم.»

آنچلوتی در حالی این فصل فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نداده که او در بیشتر هفته‌ها بدون مصدومیت در تمرینات حاضر بود. او از ابتدای سال جدید میلادی تنها سه بار با پیراهن رئال به میدان رفته و پیش از این شایعاتی درباره رابطه نه چندان خوبش با این مربی ایتالیایی به گوش رسیده بود. 

 

نظر شما