شناسهٔ خبر: 60026746 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رئیسی: سوریه جایگاه ویژه‌ای در قلب ما و تمام شرافتمندان جهان دارد

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور کشورمان گفت: سوریه طی دوازده سال گذشته در برابر فتنه‌ها و جنگی که آمریکا و رژیم صهیونیستی آن را به راه انداختند، مقاومت کرد. امروز شرایط کاملا فرق کرده است، از این حیث که بسیاری از کشورهایی که تا دیروز محدودیت‌هایی علیه این کشور اعمال می‌کردند، اکنون مواضع خود را تغییر داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در گفت‌و‌گویی اختصاصی با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) که شامگاه امروز (جمعه) منتشر شده است، تاکید کرد که ایران همواره در کنار سوریه خواهد ایستاد.

امیرعبداللهیان توئیت زد

رئیس‌جمهور ایران گفت ایران که در گذشته در کنار سوریه ایستاده و در آینده نیز در کنار این کشور خواهد ایستاد، بر حمایت از مردم سوریه و محور مقاومت پافشاری دارد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه اضافه کرد که موضع سوریه درست بوده و این کشور به‌رغم تهدیدات و تحریم‌ها، به منظور احقاق حق و برقراری صلح در برابر نیروهای شر جهانی ایستادگی کرده است.

وی همچنین بیان کرد که آمریکایی‌ها برخی از مناطق سوریه را برای غارت منابع این کشور اشغال کردند تا از طریق تروریسم به اهدافی دست یابند که در تحقق آن اکنون شکست خورده‌اند؛ اما مقاومت ملت سوریه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب خواهد کرد و در پایان این مردم سوریه هستند که پیروز خواهند شد.

 

این خبر تکمیل می‌شود...

نظر شما