شناسهٔ خبر: 59986769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

منزوی شدن سادیو مانه در بایرن مونیخ پس از درگیری با لروی سانه

مهدی ابراهیمی

به نظر می‌رسد سادیو مانه در یک فصل حضورش در بایرن مونیخ به هیچ عنوان در این تیم جا نیفتاده است

صاحب‌خبر -

سادیو مانه تاکنون نتوانسته انتظارات از خود در بایرن مونیخ برآورده سازد و پس از گذشت فقط یک فصل نه تنها در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته، بلکه رابطه خوبی با دیگر هم تیمی‌هایش به خصوص پس از درگیری با لروی سانه، ندارد.

طرفداری | گفته می‌شد که مانه در جریان بازی مقابل منچسترسیتی در استادیوم اتحاد، از لحن و رفتار سانه آزرده خاطر شده و در نهایت نیز کنترل خود را از دست داد تا یک مشت به صورت او حواله کند. با این حال به نظر می‌رسد که سانه پذیرفته باشد که اخلاق بدی در این مورد دارد. به گزارش بیلد، لروی سانه پس از درگیری با سادیو مانه، مقابل تیم سخنرانی کرد و گفت آگاه است که باید روی زبان بدن خود در زمین کار کند و نگرش مثبت‌تری نسبت به هم تیمی‌هایش داشته باشد. از این سخنرانی در داخل تیم به خوبی استقبال شد و توماس توخل نیز تحت تاثیر آن قرار گرفت.

سانه و توخل ارتباط بسیار خوبی با هم دارند. مربی به خاطر اینکه بازیکن تعهد خود را به تیم نشان می‌دهد، او را تحسین می‌کند. در حال حاضر سانه وضعیت بهتری در باشگاه نسبت به سرژ گنابری و مانه دارد که باشگاه آماده بررسی پیشنهادات برای فروش آن‌ها است.

منزوی شدن سادیو مانه در بین دیگر بازیکنان تیم

سادیو مانه از زمان درگیری با لروی سانه در تیم منزوی شده است و در حال حاضر نیز اجازه جدایی از باشگاه را دارد. بایرن مونیخ از ایده معاوضه مانه با ویکتور اوسیمن استقبال می‌کند اما بعید است که ناپولی از عهده پرداخت حقوق 12 میلیون یورویی خالص او بر بیاید. با این حال هر چند که این نشریه آلمانی چلسی را دیگر باشگاه علاقه‌مند به مانه معرفی می‌کند اما بن جیکوبز از «CBS» و نزدیک به چلسی، آن را رد کرده است اما مدعی شده که آاس رم و ژوزه مورینیو از طرفداران مانه هستند.

 

نظر شما