شناسهٔ خبر: 59983375 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

وزش باد نسبتا شدید طی دو روز آینده در برخی از نقاط کشور

طی دو روز آینده در برخی مناطق کشور وزش باد نسبتا شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران نوشت: امروز در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر خراسان شمالی و برخی مناطق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار باران گاهی ر عدو برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین در برخی نقاط دامنه‌های جنوبی البرز نیز ابرناکی وزش باد شدید و رگبار پراکنده رخ میدهد. در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، گیلان بارش شدت خواهد داشت.

پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت و در مناطق شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.

جمعه در مناطقی از خراسان رضوی و خراسان جنوبی وزش باد شدید. ابرناکی گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی میشود و در نوار غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم می. شود.

شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام مستقر می‌شود و در نیمه غربی کشور افزایش نسبی دما رخ میدهد در ضمن ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی وزش باد و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق همچنین در غرب و جنوب غرب و جنوب فارس و هرمزگان وزش باد نسبتا شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود و دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

نظر شما