شناسهٔ خبر: 59981779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنچلوتی: بیش از حد به کورتوا وابسته‌ایم؛ میلیتائو باید از خواب غفلت بیدار شود

امیررضا حجت پور

کارلتو به هواداران کهکشانی‌ها قول می‌دهد که تیمش با تمرکز کامل به استقبال دیدارهای حساس پیش رو برود.

صاحب‌خبر -

رئال مادرید بار دیگر در یک بازی خارج از خانه شکست خورد تا در صورت پیروزی رقیب هم‌شهری در دیدار فردا، رده دوم لیگ را نیز از دست بدهد.

طرفداری | رئال مادرید در چهارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا، مقابل رئال سوسیداد با نتیجه 2-0 شکست خورد تا کهکشانی‌ها با شکست به استقبال فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا بروند. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از اشتباهات فردی و عملکرد تیمش در بازی امشب راضی نیست. او در مصاحبه پس از دیدار با رئال سوسیداد گفت:

بازی؟

از لحاط دفاعی بیش از حد به کورتوا وابسته‌ایم و من این را نمی‌پذیرم؛ او علاوه بر اینکه در جریان بازی تحت فشار است، پاس رو به عقب‌های زیادی را نیز دریافت می‌کند. ما باید این مشکل را برای بازی‌های بعد حل کنیم. امیدوارم این آخرین باخت ما در این فصل بوده باشد.

نیمه اول خوب کار کردیم و موقعیت ساختیم. گل آن‌ها در نیمه دوم کافی بود تا همه چیز عوض شود و ما پس از آن آشفته به بازی ادامه دادیم.

ما باید عملکردمان را بهبود ببخشیم و از اشتباهات امشب جلوگیری کنیم؛ چرا که می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم و در کوپا دل ری قهرمان شویم. 

وضعیت مصدومان؟

لوکا مودریچ امروز به خوبی تمرین کرد. روند ریکاوری‌اش به خوبی پیش رفت و شانس خیلی بالایی دارد تا در بازی فینال مقابل اوساسونا بازی کند. به غیر از مندی مابقی بازیکنان برای فینال کوپا دل ری در دسترس هستند. 

اخراج کارواخال؟

بنظر من دنی توپ را زد. 

افت میلیتائو؟

میلیتائو باید از خواب غفلت بیدار شود؛ امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیافتد. 

شرایط تیم تغییر می‌کند؟

واقعیت این است که ما در این مدت بیش از حد به فینال کوپا دل ری و بازی با منچسترسیتی فکر می‌کردیم و همین امر تمرکز ما را به هم زد؛ نتیجه‌اش شد چیزی که در بازی امشب دیدید؛ اما مطمئنم در 2 بازی حساس بعدی با نهایت تمرکز به میدان خواهیم رفت. ما آمادگی صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی جام حذفی را داریم. این اوضاع سخت موقت است و ما به روند خوب‌مان برمی‌گردیم. 

نظر شما