شناسهٔ خبر: 59964048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

وزیر اطلاعات روز معلم را تبریک گفت

موج نیوز

وزیر اطلاعات در پیامی روز معلم و شهادت علامه حضرت آیت‌الله شیخ مرتضی مطهری (رحمت‌الله‌علیه) به دست گروهک منحرف فرقان را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در پیامی روز معلم را گرامی داشت.

در متن پیام آمده است:

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه‌ی استاد علامه حضرت آیت‌الله شیخ مرتضی مطهری (رحمت‌الله‌علیه) به دست گروهک منحرف فرقان که به " روز معلم " مزین گردیده است، در تاریخ درخشان انقلاب باشکوه اسلامی نقشی ماندگار یافته و جایگاه ممتاز معلّم را پرتوافشان نموده است.

فرهنگیان و معلّمان عزیز، نقش قابل تقدیری در پیروزی و شکوفایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته و شهدای عزیز این قشر زحمت‌کش (شهیدان: رجایی، باهنر، همت و ...) چون، شمع فروزان در جامعه می‌درخشند.
یقیناً، تبیین دیدگاه‌های آن فیلسوف و اسلام‌شناس برجسته، شکوفایی مرتبه‌ی والا و بی‌بدیل دین در حوزه‌های تعلیم و تعلم را در پی داشته و اهتمام بیش از پیش آن، دانش‌آموزان، دانشجویان و جویندگان علم در جهان بینی توحیدی را در تقابل با انواع مکاتب ساختگی و ویرانگر و در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، مصون و محفوظ خواهد داشت و رویارویی با این انحرافات و دسیسه‌ها، رسالتی است که معلّمان فرهیخته به عنوان مدافعان حریم ولایت و سنگربانان خطوط اول جبهه‌ی مقابله با شبیخون فرهنگی عهده‌دار می‌باشند.
ضمن ادای احترام به مقام والای بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)، نام و یاد شهدای معلّمین گلگون کفن را گرامی داشته و برای جانبازان سرافراز این قشر عزیز، صحت و تندرستی آرزومندیم و ضمن تبریک روز معلّم، به مقام والای آموزگاران فرهیخته ادای احترام می‌نماییم. 
در خاتمه از درگاه خالق دانا و توانا، توفیقات روزافزون و عاقبت بخیری فرهنگیان عزیز و خانواده‌ی محترمشان را آرزومندم.

نظر شما