شناسهٔ خبر: 59934498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خدابنده‌لو رفت، بایناما آمد؛

این ۱۱ نفر به دنبال حذف پرسپولیس!

نفرات اصلی گل‌گهر در دیدار مقابل پرسپولیس مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان قبل از جدال حساس لیگ برتری مقابل پرسپولیس که باید در هفته بیست و نُهم برگزار کند و در سرنوشت تیم قهرمان سرنوشت‌ساز خواهد بود، امروز هم در یک رقابت مهم در جام حذفی به مصاف سرخ‌پوشان می‌رود و امید زیادی دارد به یک برد مهم در ورزشگاه آزادی برسد.

شاگردان سعید الهویی که در دو دیدار اخیرشان مقابل فولاد خوزستان و هوادار به تساوی رسیدند، در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی، مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را مقابل پرسپولیس برگزار می‌کنند که فقط به دنبال برتری هستند.

1869105
 

محسن فروزان مثل همیشه دروازه‌بان گل‌گهر است و می‌خواهد به روند خوب خود ادامه دهد و باز هم با عملکرد موثر در جام حذفی اجازه ندهد پرسپولیس به مرحله بالاتر برود.

مسیح زاهدی و آرمین سهرابیان برای دومین بازی پیاپی دوباره زوج خط دفاعی گل‌گهر را تشکیل می‌دهند که روی دست آنها مهران گلزاری و شایان مصلح به‌عنوان مدافعان کناری مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند.

علیرضا علیزاده و امین پورعلی، هافبک‌های دفاعی گل‌گهر برابر پرسپولیس هستند که جلوتر از آنها، علی‌اصغر عاشوری در میانه زمین به میدان می‌رود.

سید محمدرضا حسینی و اریک بایناما، وینگرهای راست و چپ گل‌گهر مقابل پرسپولیس خواهند بود و در خط حمله نیز رضا شکاری به میدان می‌رود و امید اصلی سیرجانی‌ها برای گلزنی در این مسابقه است.

امیر جعفری و محمد خدابنده‌لو، دو تغییر گل‌گهر سیرجان هستند که برخلاف دیدار اخیرشان مقابل هوادار، در مسابقه امروز برابر پرسپولیس در ترکیب قرار نگرفته‌اند و شایان مصلح و اریک بایناما به جای آنها بازی می‌کنند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان در رقابت حذفی مقابل پرسپولیس به این شرح است:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، شایان مصلح، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، علی‌اصغر عاشوری، سید محمدرضا حسینی، اریک بایناما و رضا شکاری

نظر شما