شناسهٔ خبر: 59929967 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

اعتراف سارقان به 50 فقره جیب‌بری در دربی تهران

ماموران 5 مرد جوان را که به صورت تیمی اقدام به زاغ‌زنی و سرقت از شهروندان می‌کردند شناسایی و دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -
اعتراف سارقان به 50 فقره جیب‌بری در دربی تهران
کد خبر: 610209
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۳:۲۹:۵۱

5 مرد جوان که در دربی استقلال و پرسپولیس 50 فقره جیب‌بری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: اردیبهشت ماه سال جاری با توجه به برگزاری دربی، ماموران عملیات کلانتری 141 شهرک گلستان به صورت نامحسوس در داخل استادیوم مستقر شدند و اقدام به اجرای طرح شناسایی سارقان کردند. ماموران 5 مرد جوان را که به صورت تیمی اقدام به زاغ‌زنی و سرقت از شهروندان می‌کردند شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر واحدهای مستقر، هر 5 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و 27 دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان حدودا 30 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 50 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند و اظهار داشتند پس از سرقت تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق یکی از متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: متهمان جهت کشف جزئیات بیشتر پرونده تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی شدند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما