شناسهٔ خبر: 59922111 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ورود شورای شهر به حوادث اخیر در 2 اتوبوس پایتخت

صاحب‌خبر -
ورود شورای شهر به حوادث اخیر در 2 اتوبوس پایتخت
خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حوادث اخیر در دو اتوبوس پایتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در جلسه تخصصی کمیسیون با شرکت واحد اتوبوسرانی درخصوص حوادث اخیر در دو اتوبوس تهران، شرکت واحد متعهد شد گزارش کمیته سوانح این شرکت را در این موارد به شورای شهر ارسال کند تا درکمیسیون تخصصی آن را بررسی کنیم.
جعفر تشکری هاشمی افزود: شواهد اولیه نشان می‌دهد بیشتر این حوادث به علت تعمیر نشدن به موقع اتوبوس‌ها بوده و سیستم سیم کشی اتوبوس‌ها بعد از مدت طولانی اگر تعمیر و ترمیم نشوند، خطر اتصال دارند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اتصال سیستم سیم کشی اتوبوس یعنی آتش سوزی و نشتی روغن و گازوئیل هم می‌تواند موجب اشتعال اتوبوس‌ها شود و همه این موارد به نحوه نگهداشت صحیح برمی‌گردد.
جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه قرار شده است که گزارش مکتوبی درخصوص دو حادثه اخیر در اتوبوس‌های پایتخت به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ارائه شود، گفت: ما منتظر نتیجه قطعی کمیته سوانح اتوبوسرانی می‌مانیم و بعد از آن بررسی‌ها در شورای شهر آغاز می‌شود.
در هفته‌های اخیر یک دستگاه اتوبوس تندرو دچار حریق گسترده شده بود که خوشبختانه با تخلیه به موقع مسافران شاهد بروز حوادث جانی نبودیم. همچنین یک مورد دو گرفتگی در اتوبوس نیز در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شد.

نظر شما