شناسهٔ خبر: 59917475 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

استقلال 1 _ پارس جنوبی جم 0 | هشت ناجی، استقلال را به نیمه نهایی جام حذفی ایران رساند

صاحب‌خبر -

استقلال 1 _ پارس جنوبی جم 0 ؛ استقلال تهران پرافتخارترین تیم ادوار جام حذفی به سختی و با تک‌گل نجات‌بخش سعید مهری در اوقات اضافه به نیمه نهایی جام حذفی رسید.

به گزارش انصاف ورزشی، دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم عصر امروز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که نهایتا پرافتخارترین تیم جام یعنی استقلال تهران موفق شد به سختی و با گلزنی سعید مهری در اوقات اضافه حریف خود را از پیش رو بردارد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

گفتنی است پیش از شروع مسابقه به نظر می‌رسید مصاف تیم سوم لیگ برتر فوتبال ایران با تیم نهم لیگ دسته اول موسوم به لیگ آزادگان، دیداری نسبتا آسان برای شاگردان ریکاردو ساپینتو باشد اما بدون شک شاگردان امید روانخواه در پارس جنوبی جم فراتر از انتظار عمل کردند و حتی چندین موقعیت خطرناک هم بر روی دروازه آبی‌ها خلق کردند و اگر کمی خوش شانس تر بودند شاید دست پر از زمین خارج می‌شدند.

با این حال طبق معمول و البته متفاوت از نمایش آبی‌ها در دربی، تیم استقلال در طول 120 دقیقه بازی بارها و بارها شانس‌های گلزنی مسلم را از جمله یک پنالتی در نیمه اول توسط محمد محبی از دست داد تا نهایتا ذکاوت سعید مهری که شاید نمایش قابل انتطاری در دربی نداشت، ناجی ساپینتو شود تا با گل زیبای وی استقلال به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی برسد.

از نکات جالب حاشیه‌ای این دیدار نیز حضور پدر مهدی قایدی و طبق برخی اخبار پدر محمد محبی دو بازیکن بوشهری استقلال در ورزشگاه محل برگزاری بازی بود.

یک چهارم نهایی جام حذفی ایران

استقلال 1 _ پارس جنوبی جم 0

گل‌: سعید مهری

ورزشگاه تختی جم

9 اردیبهشت 1402

استقلال 1 _ پارس جنوبی جم 0 | هشت ناجی، استقلال را به نیمه نهایی جام حذفی ایران رساند استقلال 1 _ پارس جنوبی جم 0 | هشت ناجی، استقلال را به نیمه نهایی جام حذفی ایران رساند

انتهای پیام

نظر شما