شناسهٔ خبر: 59910333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

رسانه لبنانی: عربستان سعودی درصدد برقراری رابطه با حزب الله است

یک روزنامه لبنانی پس از دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با دبیرکل حزب الله لبنان نوشت که عربستان سعودی درصدد است با میان جی گیری ایران روابط خود را لبنان احیا کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه لبنانی الاخبار با اشاره به دیدار روز گذشته حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نوشت که ریاض پس از احیای روابط با تهران و دمشق درصدد تحکیم روابط با لبنان با میانجیگری ایران است.

روزنامه مذکور درمورد چگونگی احیای روابط عربستان سعودی با لبنان نوشت: عربستان سعودی این بار از طریق حزب الله به دنبال آن است و به نظر می‌رسد که مهمترین محور گفتگوهای روز گذشته میان وزیر خارجه ایران و دبیرکل حزب  الله این موضوع باشد.

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیروز جمعه با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کرد، در این دیدار آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و از جمله تحولات فلسطین اشغالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیرکل حزب‌الله نیز در این دیدار توافق تهران و ریاض را مورد توجه قرار داد و به اثرات مثبت آن بر منطقه، اشاره نمود.

بیشتر بخوانید

امیرعبداللهیان: آثار مثبت توافق ایران و عربستان/ سفر قریب‌الوقوع «رئیسی» به دمشق/ ایران در انتخاب رئیس‌جمهور لبنان دخالتی ندارد

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما