شناسهٔ خبر: 59903644 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

بارش رگباری باران در بیشتر مناطق کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای شمال غرب، جنوب شرق، شمال شرق و شرق بارش‌های رگباری پیش‌بینی می‌شود و استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های دامنه جنوبی البرز مرکزی این بارش‌های رگباری را تجربه می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز این بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، مجددا شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی انتظار می‌رود، ادامه داد: امروز در نوار غربی کشور شاهد وزش شدید باد هستیم که احتمال خیزش گرد و خاک در این مناطق را به همراه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و جنوب تهران این شرایط را انتظار داریم، افزود: آب‌های جنوبی کشور امروز مواج و متلاطم است و از روز دوشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و مناطق شرقی دریای عمان مواج می‌شوند.

رفیعی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: تهران امروز آسمانی صاف دارد و در ساعات بعدازظهر در آن با افزایش ابر احتمال وزش شدید باد و رگبار مواجه هستیم و بیشینه دمای امروز تهران ۲۸ و کمینه دما هم امروز به ۱۷ درجه بالای صفر رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما