شناسهٔ خبر: 59882348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

تقویت وحدت و انسجام بین اقوام از ویژگی‌های آیت الله سلیمانی بود

صاحب‌خبر -
تقویت وحدت و انسجام بین اقوام از ویژگی‌های آیت الله سلیمانی بود
خبرگزاری آریا - حاج علی اکبری در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: از ویژگی‌های آیت الله سلیمانی تلاش در تقویت وحدت و انسجام و تقریب بین اقوام بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، ، در پی سوء قصد آیت الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های آیت الله سلیمانی تلاش در تقویت وحدت و انسجام و تقریب بین اقوام بوده است.
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
شهادت عالم مجاهد و خدمتگزار آیت‌الله آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
این روحانی مردمی و انقلابی بیش از سه دهه در سنگر امامت جمعه و نمایندگی، ولی فقیه در بابلسر و استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان بامشی و مرام خدمتگزاری و حضور صمیمانه در متن مردم، منشأ آثار و خدمات بسیاری گردید. خدمات ایشان در تقویت وحدت و انسجام و تقریب بین اقوام و مذاهب و اعتلای حوزه و دانشگاه در مناطق محل خدمتش و نیز بیان نافذ در تبلیغ معارف الهی و مدح و منقبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ازدیگر حسنات این عالم جلیل القدر است.
اینجانب به نمایندگی از سوی اعضای محترم شورای سیاستگذاری و ائمه مکرم جمعه فقدان ایشان را به مردم قدرشناس استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان و عموم علاقمندان و خصوصاً خانواده محترم این روحانی خدوم تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای آن سفر کرده عزیز غفران و علو درجات و برای خاندان مکرم و علاقمندانشان صبر و اجر را از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می‌کنم.
والسلام علیکم و رحمه الله
محمدجواد حاج علی اکبری
1402/2/6

نظر شما