شناسهٔ خبر: 59833578 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حمله جوانان فلسطینی به نظامیان صهیونیست

منابع عبری زبان دوشنبه شب از حمله جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت با خودرو به نظامیان صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع عبری زبان دوشنبه شب از حمله جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت با خودرو به نظامیان صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، این حادثه در شهر «طبریا» در شمال سرزمین‌های اشغالی رخ داده است.

این در حالی است که برخی منابع مدعی شدند که این حادثه جنایی بوده و ارتباطی به عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ندارد.

اما برخی منابع می گویند این دومین عملیات شهادت طلبانه در ۱۲ ساعت گذشته بوده است.

در عملیات اول نیروهای مقاومت به گفته منابع رسانه‌ای صهیونیستی که امروز رخ داد، یک فلسطینی با خودرو اقدام به زیرگیری شهرک نشینان صهیونیست در خیابان "یافا" در قدس اشغالی کرد.

این منابع اعلام کردند که در پی این عملیات هشت شهرک نشین صهیونیست مجروح شدند که حال یکی از این افراد وخیم گزارش شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که این عملیات در ۲۰۰ متری محل برگزاری مراسمی برای کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده است.

پایگاه خبری عبری‌زبان «والا» نیز گزارش کرد، مجری این عملیات که یک جوان فلسطینی ۳۵ ساله از اهالی منطقه «بیت صفافه» در جنوب قدس اشغالی بود، کشته شد.

در هفته اول ماه جاری میلادی (آوریل)، نیروهای مقاومت فلسطین ۳۶۸ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌ها رقم زده است.

پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

 انتهای پیام/

نظر شما