شناسهٔ خبر: 59825636 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

یورش مجدد صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی پس از 13 روز/یک جوان فلسطینی دیگر به شهادت رسید

ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست‌ امروز (دوشنبه) بعد از 13 روز ممنوعیت، با حمایت نظامیان اسرائیلی به مسجدالاقصی یورش بردند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست‌ امروز (دوشنبه) با حمایت نظامیان اسرائیلی وارد مسجدالاقصی شدند.

نظامیان اسرائیلی بای دومین بار متوالی با ورود به باب الرحمة در مسجدالاقصی کابل‌های برق را قطع کرده و مانع از ورود فلسطینیان شدند.

در همین رابطه اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی گزارش داد، ده‌ها تن از شهرک‌نشینان با ورود به مسجدالاقصی، به توضیحاتی در رابطه با هیکل موهوم گوش دادند و برخی از آنها آداب تلمودی را در سمت شرقی مسجد و در نزدیکی قبة الصخرة به جای آوردند.   

در این گزارش آمده است: نظامیان رژیم اشغالگر با حضور در برابر ورودی‌های مسجدالاقصی، کارت‌های شناسایی شهروندان را با دقت بررسی کردند.

همچنین منابع محلی در سرزمین‌های اشغالی، نیروهای نظامی اشغالگر، صبح امروز در جریان یورش به اردوگاه «عقبه جبر» در اریحا واقع در کرانه باختری، «سلیمان عایش» جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند و جسد وی را نیز ربودند.

منابع محلی گفتند که پیکر این شهید فلسطینی همچنان در اختیار نظامیان رژیم اشغالگر است.

پایگاه خبری فلسطین‌الیوم در این باره نوشت: نظامیان اسرائیلی با یورش به اردوگاه عقبة جبر، تعدادی از منازل این اردوگاه را محاصره کرده و به سمت غیرنظامیان شلیک کردند که در اثر آن یک جوان فسلسطینی شهید و 3 تن دیگر مجروح شدند.

در این گزارش آمده است: نظامیان صهیونیستی با یورش به چندین شهر و روستا در کرانه باختری و قدس اشغالی، با رزمندگان مقاومت فلسطین درگیر شدند و تعدادی از فلسطینی‌ها از جمله برخی زندانیان آزاد شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی، را بازداشت و خانه‌های آنها مورد هجوم و تفتیش قرار دادند.
 

نظر شما