شناسهٔ خبر: 59805504 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هواشناسی ایران| ورود سامانه بارشی به کشور/ رگبار و وزش باد شدید شمال غرب کشور از ۴ اردیبهشت

دوشنبه ۴ اردیبهشت با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب مناطق غربی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دوشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب مناطق غربی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد. همچنین در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب دوشنبه در برخی مناطق جنوب شرق و شرق، بخش هایی از مرکز دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می رود.

هواشناسی ایران / بارش پراکنده باران برای برخی نقاط کشور

سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی مناطق شرق و جنوب شرق استان های ساحلی دریای خزر استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی به ویژه در غرب لرستان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

چهارشنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق بخش هایی از مرکز استان های ساحلی دریای خزر استان‌های واقع در دامنه البرز مرکزی و شرقی و برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و پنجشنبه در برخی مناطق واقع در نیمه شرقی کشور رگبار پراکنده رخ می دهد لازم به ذکر است طی این مدت در مناطق مستعد رخداد تگرگ انتظار می رود.

دوشنبه در شمال شرق جنوب غرب و نوار شرقی سه شنبه در جنوب شرق و شمال شرق، تا چهارشنبه و پنجشنبه در برخی از مناطق شمال شرق و شرق جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید در مناطق مستند خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

دوشنبه شمال خلیج فارس و سه شنبه خلیج فارس مواج است.

برچسب‌ها:

نظر شما