شناسهٔ خبر: 5980550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کریم باقری:

مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارم/ تکلیف بازیکنان باید مشخص شود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جلسه خود در باشگاه پرسپولیس گفت: من هیچ مشکلی برای ماندن ندارم و تنها در برخی رسانه‌ها این حرف‌ها مطرح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کریم باقری پس از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه همکاری با این تیم اظهار داشت: مگر قرار بود در پرسپولیس نمانم؟ این حرف‌ها در رسانه‌ها مطرح می شود، اما ما مشکلی نداریم و جلسه خوبی با مسئولان باشگاه داشتیم.

وی در خصوص شرایط فعلی باشگاه افزود: به هر حال مدیریت دیر انتخاب شد، اما ما تلاش می‌کنیم که بازیکنانی که برانکو روی آنها نظر داشته را جذب کنیم. شرایط برای جذب بازیکن سخت شده و البته باید تحمل کرد. بازیکن می‌خواهد از قبل وضعیت خود را بداند و با همه جا صحبت می‌کند و هر جا پول بیشتری بدهند به آنجا می‌رود. البته ما هم باید با همین سیستم، بازیکن جذب کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا زمان از دست نرفته است، خاطرنشان کرد: زمان از دست رفته و تنها ۸ نفر در تمرینات حضور پیدا می‌کنند. البته بازیکنان باید برای حضور در تمرینات رغبت نشان دهند و انگیزه داشته باشند.

وی در رابطه با گزینه‌های مدنظر پرسپولیس و آخرین وضعیت بازیکنان این تیم تصریح کرد: چند بازیکن هستند که وضعیت قراردادشان هنوز با باشگاه مشخص نیست و باید تکلیف‌شان با باشگاه هر چه سریع‌تر مشخص شود و این دسته از بازیکنان از شنبه در تمرینات حاضر شوند. البته امیدوارم در روزهای آتی بازیکنانی که مدنظر پرسپولیس هستند نیز جذب شوند.

باقری در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا لیست جدیدی را به باشگاه ارائه داده‌اند یا خیر؟، توضیح داد: لیست همان لیست قبلی است، اما ما تلاش می‌کنیم تا در صورتی که بازیکنان مدنظرمان جذب نشدند، چه گزینه‌هایی جایگزین آنها شوند.

نظر شما