شناسهٔ خبر: 59798897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال برای دربی؛ بدون سورپرایز!

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی- استقلال در دیدار حساس برابر پرسپولیس با ترکیبی  هجومی و جذاب به میدان خواهد رفت.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر یکشنبه در داربی بزرگ پایتخت به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

آبی پوشان که بعد از پیروزی پر گل برابر هوادار به صدر جدول رده بندی صعود کردند برای ادامه صدرنشینی و زنده نگه داشتن امید قهرمانی سخت به پیروزی در این بازی نیاز دارند و تساوی هیچ کدام از دو تیم را راضی نخواهد کرد.

استقلال در فصل جاری با هدایت ساپینتو  عملکرد بسیار خوبی داشته است به ویژه در نیم فصل دوم که به تیمی بی رحم و زیبا تبدیل شده است. استقلالی ها در ۱۰ بازی اخیر ۹ پیروزی را کسب کرده اند و در دیدار برابر نساجی هم پیروزی را با تساوی در دقایق پایانی عوض کردند.

نکته بسیار مهم درباره این استقلال اینکه ساپینتو به ترکیب مورد علاقه  خود دست پیدا کرده است و پیش بینی می شود که او با همین ترکیب در دیدار برابر پرسپولیس هم به میدان رود.

تاکتیک استقلال مثل بازی های قبلی ۴-۳-۳ خواهد بود به طوریکه رافائل سیلوا و عارف غلامی مدافعان مرکزی و یامگا و جعفر سلمانی هم در کنارها حضور خواهند داشت.

مثلث خط میانی که در فصل جاری بسیار خوب و هماهنگ درخشیده اند روزبه چشمی، آرش رضاوند و سعید مهری خواهند بود.

و اما مثلث خط حمله هم سه مهاجم آماده و سرحال هستند که بازی به بازی در حال بهتر شدن هستند. مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری هم در پیکان خط حمله آبی پوشان به میدان خواهند رفت. به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مثل بازی های قبلی بدون سورپرایز و اینگونه خواهد بود:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا،  سلمانی، ، روزبه چشمی، آرش رضاوند ، سعید مهری،محمد محبی، مهدی قایدی و مطهری.

نظر شما