شناسهٔ خبر: 59770913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدال سیتی با 24 چمپیونزلیگ واقعی!

سه تیم رئال مادرید، آث‌میلان و اینترمیلان در مجموع 24 بار فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و در مقابل سیتی به دنبال کسب اولین قهرمانی خود را در این جام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، البته سهم عمده‌ای از این برتری به مادریدی‌ها اختصاص دارد که به تنهایی 14 مرتبه جام قهرمانی را در اروپا بالای سر برده‌اند و به پادشاه این قاره معروفند. همچنین میلانی‌ها نیز که پس از سال‌‌ها توانسته‌اند بار دیگر رویای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند، 10 بار در مجموع موفق به کسب این عنوان شده‌اند، که سهم میلانی‌ها 7 قهرمانی و اینتر 3 قهرمانی بوده است.

1854429

منچسترسیتی حالا در شرایطی باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال برود و با شکست این تیم به دنبال حریف بعدی خود از شهر میلان در فینال باشد، که امیدوار است گوآردیولا یک مرتبه دیگر قهرمانی در بالاترین سطح رقابت‌های اروپایی را تجربه کند و مانند دوران حضورش در بایرن مونیخ در کسب این موفقیت ناکام نماند. آن هم در شرایطی که آنها باید در نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید بروند. بی‌شک آنها برای انجام این ماموریت مقابل سه تیم به اصطلاح با شخصیت قهرمانی فوتبال اروپا اصلا ساده به نظر نمی‌رسد.

1854447

نظر شما