شناسهٔ خبر: 59769930 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

بایرن مونیخ 1 _ منچستر سیتی 1 | خبری از معجزه نبود؛ سیتی پپ برای سومین سال متوالی به جمع 4 تیم رسید

صاحب‌خبر -

بایرن مونیخ 1 _ منچستر سیتی 1 ؛ خبری از معجزه در آلیانز آرنا نبود و سیتی با این نتیجه و با پیروزی 4 بر 1 در مجموع به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید.

به گزارش انصاف ورزشی، یکی از دیدارهای چهارشنبه‌شنبه شب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023_2022 بین دو تیم بایرن مونیخ آلمان و منچسترسیتی انگلیس به میزبانی شهر مونیخ برگزار شد که سیتی پپ گواردیولا موفق شد تا با کسب یک تساوی 1 بر 1 برابر صدرنشین بوندسلیگا، اف سی هالیوود را از لیگ قهرمانان حذف کند و سومین صعود متوالی خود به نیمه نهایی را جشن بگیرد.

نکته جالب اینکه این تساوی اولین تساوی تاریخ جدال‌های رودررو دو تیم بود و پیش از این سیتی 6 بار و بایرن 5 بار موفق به پیروزی شده بودند.

بدین ترتیب بایرن مونیخ که با مدیریت اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در جهت کسب سه‌گانه در عجیب‌ترین حالت ممکن ناگلزمن را برکنار کرد تا با توخل همه جام‌ها را فتح کند حالا فقط بوندسلیگا را برای فتح پیش رو دارد!

بدین ترتیب منچسترسیتی برای سومین بار متوالی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسید و باید دید این تیم انگلیسی می‌تواند برای دومین بار به فینال راه پیدا کند و شاید برای اولین بار فاتح مهمترین رقابت باشگاهی فوتبال جهان شود یا خیر.

گواردیولا حالا برای نزدیک‌تر شدن به فتح اروپا پس از 12 سال پرافتخارترین تیم این رقابت یعنی رئال مادرید اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی را پیش رو دارد.

گفتنی است سیتی در این دیدار و در نیمه اول یک پنالتی را توسط ارلینگ هالند از دست داد تا اوپامکانو در لطف کردن به تیم سیتی بیش از این موفق نشود.

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023_2022 دور برگشت

بایرن مونیخ 1 _ منچستر سیتی 1 (مجموع 1 _ 4)

(بازی رفت: 0 _ 3)

گل‌ها:

بایرن مونیخ: کیمیش(پ)

منچسترسیتی: هالند

ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ

30 فروردین 1402

بایرن مونیخ 1 _ منچستر سیتی 1 | خبری از معجزه نبود؛ سیتی پپ برای سومین سال متوالی به جمع 4 تیم رسید بایرن مونیخ 1 _ منچستر سیتی 1 | خبری از معجزه نبود؛ سیتی پپ برای سومین سال متوالی به جمع 4 تیم رسید

انتهای پیام

نظر شما