شناسهٔ خبر: 59758098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

عکس‌های جنجالی از گردن زخم پوتین/ رهبر روسیه به سختی راه می‌رود عکس‌های جنجالی از گردن زخم پوتین/ رهبر روسیه به سختی راه می‌رود

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از نیوزویک، بسیاری از مردم در ماه‌های اخیر تئوری‌هایی را درباره سلامت رهبر روسیه مطرح کرده‌اند، از جمله ادعا می‌کنند که او به سرطان، بیماری پارکینسون یا هر دو مبتلا است. کرملین بارها تاکید کرده که او در سلامت کامل است. با این حال، پس از فیلمبرداری و عکسبرداری از پوتین در

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از نیوزویک، بسیاری از مردم در ماه‌های اخیر تئوری‌هایی را درباره سلامت رهبر روسیه مطرح کرده‌اند، از جمله ادعا می‌کنند که او به سرطان، بیماری پارکینسون یا هر دو مبتلا است. کرملین بارها تاکید کرده که او در سلامت کامل است.

با این حال، پس از فیلمبرداری و عکسبرداری از پوتین در مراسم عید پاک ارتدکس در کلیسای جامع مسیح منجی در پایتخت روسیه، بازار شایعات بار دیگر داغ شد.

عکس‌های جنجالی از گردن زخم پوتین/ رهبر روسیه به سختی راه می‌رود

حتی گمانه زنی ها نسبت به جراحی پوتین نیز تقویت شد.

علاوه بر این ولادیمیر پوتین در حالی که در حال بازدید از شرق اوکراین در نزدیکی خط مقدم بود، به سختی و با حالت لنگان راه می رفت. 

در روز سه شنبه نحوه پیاده شدن او از بالگرد برای بازدید از مقرهای ارتش روسیه در مناطق لوهانسک و خرسون مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

311311

منبع: khabaronline-1756252

نظر شما