شناسهٔ خبر: 59748812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

فرمانده کل سپاه:

چهره جنگ عوض شده‌است اما ادامه دارد

به عقیده فرمانده کل سپاه پاسداران، جنگ خاتمه نیافته و «جنگ ما ادامه دارد، بلکه چهره آن عوض شده است. ما در قلب میدان هستیم و در وسط یک معرکه جهانی سخت، بسیار جدی و واقعی هستیم.»

صاحب‌خبر -
چهره جنگ عوض شده‌است اما ادامه دارد
کد خبر: 608092
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۲۱:۵۰:۵۱

 سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسام گرامیداشت روز ارتش گفت: جنگ ما ادامه دارد و نبرد خاتمه نیافته، بلکه چهره آن عوض شده است. ما در قلب میدان هستیم و در وسط یک معرکه جهانی سخت، بسیار جدی و واقعی هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار سلامی گفت: شما تصویر این پیکار را ظرف شش ماه گذشته دیدید؛ این آرایش جهانی قدرت از دورترین نقاط عالم تا درون شهرها و خیان‌های ما مساحت وسیعی از یک جغرافیای جهانی با تصورات، آرزوها و رویاهای بزرگ در حد براندازی و فروپاشی نظام این‌گونه باور کرده بودند که با دست به دست هم دادن و مجتمع شدن در برابر جنود الهی، نظام را در لبه پرتگاه قرار دهند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: این تصور در ذهن آن‌ها نقش بسته بود و بر همین اساس عمل کردند. محاسبات غلط، قضاوت‌های نادرست و برآوردهای فاصله‌دار از حقیقت، همیشه صاحبان آن را به هلاکت می‌رساند؛ دشمنان ما بر اثر خطاهای خودشان هلاک می‌شوند.

سلامی ادامه داد: این معرکه کاملاً ارکان نظام را هدف قرار داده بود؛ اما با درخشش قوای دفاعی و امنیتی کشور و هنرنمایی ملت تحت حمایت‌های رهبری، همه رویاهای دشمنان به خواب‌های پریشان تبدیل شد.

 

نظر شما