شناسهٔ خبر: 59704667 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

برنامه کامل زنگ پایان ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

سهام همچنان ارزان ترین دارایی کشور است؟

بورس تهران در روز یکشنبه نشان داد که همچنان خریداران از قدرت بالاتری نسبت به فروشندگان برخوردارند و اگرچه شاهد بازاری همچون روز گذشته نبودیم اما مسیر صعودی ادامه یافت و شاهد افزایش دوباره نماگرهای تالار شیشه‌ای بودیم.

صاحب‌خبر -

بورس تهران در روز یکشنبه نشان داد که همچنان خریداران از قدرت بالاتری نسبت به فروشندگان برخوردارند و اگرچه شاهد بازاری همچون روز گذشته نبودیم اما مسیر صعودی ادامه یافت و شاهد افزایش دوباره نماگرهای تالار شیشه‌ای بودیم. شاخص کل بورس امروز پس از یک دوره افزایش عرضه‌ها، با بازگشت خریداران روبرو شد و در نهایت با یک افزایش ۰.۹۴ درصدی به کار خود پایان داد تا در محدوده ۲.۲۷۵ میلیون واحدی قرار بگیرد. شاخص هم‌وزن نیز که همچنان عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد، با رشد ۱.۵۹ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام نیز طی معاملات روز جاری خود را در محدوده قابل قبولی حفظ کرد و عدد ۱۸۷۳۴ میلیارد تومانی را به ثبت رساند که در کنار آن شاهد ورود پول ۴۶۷ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در برنامه زنگ پایان امروز همراه با حسین اله‌دادی، کارشناس بازار سرمایه، به ارزیابی روند فعلی بورس، مولفه‌های تاثیرگذار و چشم‌انداز آتی آن پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با حسین شیبانی، کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل به بررسی بازارهای جهانی  در هفته گذشته پرداختیم.

نظر شما