شناسهٔ خبر: 59670495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اخراج ناشیانه مجید حسینی در شب آتش بازی گالاتاسرای و ایکاردی

مهران نیاکان

مجید حسینی مقابل گالاتاسرای بدشانس بود...

صاحب‌خبر -

در هفته بیست و نهم سوپر لیگ ترکیه، برای مجید حسینی شب خوبی رقم نخورد.

به گزارش طرفداری، در شب آتش بازی مائورو ایکاردی با پیراهن گالاتاسرای، مجید حسینی دچار بدبیاری شد تا هم به حریف پنالتی بدهد و هم از زمین اخراج شود.

در دقیقه 6+45 بازی گالاتاسرای و کایسری اسپور در حالی که تیم کایسری 3 بر صفر از میزبان خود عقب بود، مجید حسینی برای دفع توپ اقدام کرد اما سایه توپ را نشانه گرفت و توپ به پا و دستش خورد و پای حسینی هنگام فرود به صورت و گردن بازیکن حریف برخورد کرد تا داور هم یک پنالتی دیگر به نفع گالاتاسرای اعلام کند و هم با کارت قرمز، مجید حسینی را از زمین بازی بیرون بفرستد.

مائورو ایکاردی که دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی بریس کرده بود، در این صحنه پشت توپ ایستاد اما ضربه پنالتی را گل نکرد و در عوض روی ریباند همین پنالتی به گل رسید تا در شب اخراج مدافع ملی پوش فوتبال ایران، هت تریک کرده باشد.

در این بازی ابتدا مائورو ایکاردی در دقیقه 18 دروازه کایسری را باز کرد، سپس در دقیقه 23 راشیکا حساب کار را 2 بر صفر کرد و در ادامه ایکاردی در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند تا این که در دقیقه 6+45 نیمه اول، مجید حسینی یک پنالتی ناشیانه به حریف داد و به دلیل بی احتیاطی و بازی خطرناک اخراج شد تا تیمش 10 نفره شود. ایکاردی گل چهارم تیم و گل سوم خودش را دقیقه 12+45 به ثمر رساند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تیمی که 11 نفره 3 گل خورده بود و دو بار پنالتی داده بود، 10 نفره هم حرفی برای گفتن نداشت و گل های پنجم و ششم را در دقایق 59 از کرم آکتورکوغلو و 72 از زانیولو پذیرفت و تازه خوش شانس بود که دروازه بانش سه موقعیت تک به تک را هم در نیمه دوم از مهاجمان تعویضی گالاتاسرای گرفت.

بازی دو تیم تا دقیقه 90 با نتیجه 6 بر صفر در جریان است.

 

همچنین ببینید:

خطای خطرناک مجید حسینی بر روی بازیکن گالاتاسارای و اخراج از زمین بازی (کایسری اسپور - گالاتاسارای)

نظر شما