شناسهٔ خبر: 59660532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

بیش از هر زمان دیگری به آزادی قدس نزدیک شده ایم

سنندج-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بیش از هر زمان دیگری به آزادی قدس نزدیک شده ایم و به فضل الهی با اتحاد مسلمین جهان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سادات صبح جمعه در اجتماع مردم سنندج در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار گران‌سنگ و تاریخ‌ساز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادیخواهان عالم است که این روزها در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و بصیرت مردمی به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران عالم تبدیل شده است.

وی افزود: اینک بیش از هر زمان دیگر به آزادی قدس عزیز مرکز توحید و قبله اول مسلمانان نزدیک شده‌ایم و امیدواریم به اذن خداوند متعال و حضور پرشور مردم آرمان رهایی فلسطین که خواسته آزادیخواهان جهان و مسلمانان عالم است، تحقق پیدا کرده و ظلم و جنایتی که بیش از ۷۰ سال گریبان مردم فلسطین را گرفته ریشه‌کن شود.

حجت‌الاسلام سادات اظهار داشت: شهادت پاسداران مدافع حریم ولایت که اخیراً به دست صهیونیست‌های غاصب به شهادت رسیدند، درخت مقاومت را در منطقه تنومندتر خواهد کرد و تاوان این خون‌های پاک برای رژیم صهیونیستی بسیار سنگین خواهد بود.

وی به اهمیت روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: تحولات سریع در سرزمین‌های اشغالی و حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ساحت قبله اول مسلمین و شهادت صدها مبارز فلسطینی، از سویی اتحاد و انسجام به وجود آمده در بین کشورهای مسلمان منطقه و ایجاد بحران‌های عمیق سیاسی و اجتماعی در درون رژیم سفاک اشغالگر قدس، آزادی قدس را از هر زمان دیگر نزدیک تر کرده است.

نظر شما