شناسهٔ خبر: 59650789 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت ۱۱ فلسطینی

منابع خبری از یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت شماری از فلسطینیان خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان اشغالگر صهیونیستی صبح امروز به نقاطی در کرانه باختری یورش بردند که طی این یورش 11 فلسطینی بازداشت شدند.

  نظامیان اشغالگر صهیونیستی همچنین 5 نفر از اعضای یک خانواده را در شهرک « العوجا» در شمال « اریحا» در شرق کرانه باختری بازداشت کردند.

این درحالی است که صبح امروز رزمندگان مقاومت گروهی از نیروهای پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در چندین محور در تقاطع طمون در مجاورت طوباس را مورد هدف قرار دادند.

گردان طوباس از شاخه‌های گروهان‌های قدس (وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از هدف قرار دادن گروهی از نظامیان اشغالگر صهیونیست در تقاطع «طمون» خبر داد.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که بسکتبالیست‌های صهیونیستی  و هوادارانشان در جریان بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فیبا مورد حمله هواداران یونانی در آتن قرار گرفتند.

بر اساس ویدیوهای منتشر شده هواداران یونانی پرچم اسرائیل را به آتش می کشند  و  سمت هواداران صهیونیستی حاضر در سکوها سنگ پرتاب می کنند.

طرفداران این باشگاه بسکتبال یونانی  حمایت خود از ملت فلسطین و مقاومت اعلام کردند و  پرچم‌های فلسطین و حزب‌الله لبنان را نیز به اهتزاز درآوردند.

روز گذشته نظامیان رژیم اشغالگر با هدف ترساندن معتکفان و اخراج آنها از مسجد «قبله»، به داخل مسجدالاقصی یورش بردند، اما در مقابل معتکفان و روزه داران درهای مسجد الاقصی را از داخل بسته و به نماز و عبادات خود مشغول شدند.

انتهای پیام/

نظر شما