شناسهٔ خبر: 59611185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماتیاس دلیخت: هالند و منچسترسیتی از بهترین‌های جهان هستند

میلاد وفادار

مدافع هلندی باواریایی‌ها از چالش پیش روی تیمش آگاه است.

صاحب‌خبر -

طرفداری | ماتیاس دلیخت در نشست خبری قبل از بازی بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همراه توماس توخل حاضر شد.

به گزارش اسکای آلمان، مدافع باواریایی‌ها در این نشست گفت:

هالند یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و فرم خوبی هم دارد. در کل منچسترسیتی تیم خوبی دارد. تمرکز ما باید روی تیم خودمان باشد. ما فردا باید در بهترین شرایط به سر ببریم. 

تیم‌های خوبی در این مسابقات باقی مانده‌اند ولی سیتی یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. ما هم تیم قدرتمندی هستیم و بازی بزرگی در راه است. آن‌ها تیمی قوی و مربی خوبی دارند و هر ساله برای قهرمانی در اروپا تلاش می‌کنند. 

واضح است که بازی دشواری داریم. داشتن انسجام دفاعی خوب، اهمیت دارد. هالند بازیکن خیلی خوبی است ولی بدون پاس‌های خوب هم تیمی‌هایش، کارش سخت می‌شود. کل نفرات تیم ما باید عملکرد خوبی ارائه کند. هم اکنون جو خوبی بر تیم حاکم است. ما انگیزه زیادی برای بازی فردا داریم و من بی صبرانه منتظر شروع بازی هستم. 

دفاع ۳ یا ۴ نفره؟ من با هر دو سیستم راحت هستم. خوشحالم که تصمیم‌گیری در این زمینه با من نیست. 

گل من مقابل فرایبورگ؟ مهم‌ترین چیز این است که برنده شدیم و به سه امتیاز دست پیدا کردیم. این که چه کسی گلزنی می‌کند مهم نیست؛ فقط برد مهم است. 

من باید در هر بازی ثبات داشته باشم. مدافعان همیشه باید ثبات داشته باشند. همیشه تلاشم بر این است که روی کار خودم تمرکز کنم و هر روز عملکرد خوبی در تمرینات داشته باشم. خوشحالم که اوضاع خوب پیش می‌رود اما می‌دانم که در فوتبال همه چیز به سرعت دگرگون می‌شود. 

نظر شما