شناسهٔ خبر: 59579278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کشتی قهرمانی آسیا| شروع مقتدرانه شاگردان رنگرز در قزاقستان

مهدی فیضی صفت

سی‌ وسومین دوره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا با پیروزی مقتدرانه فرنگی‌کاران ایران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

فرنگی‌کاران شروعی مقتدرانه در قزاقستان داشتند.

به گزارش طرفداری، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه 20 فروردین 1402) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

- امین کاویانی‌نژاد نخستین فرنگی‌کار ایران بود که توانست اولین دیدار خود را با پیروزی آغاز کند. کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با ریو لیو از چین مبارزه می‌کند.

- همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نیراج از هند رفت و موفق شد این کشتی‌گیر را با نتیجه ۹ بر صفر شکست دهد. محمدی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده نماینده کره‌جنوبی یا ترکمنستان می‌رود.

- در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ماساتو سومی از ژاپن رفت و با شکست یک بر یک این حریف به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیران هند و تاجیکستان می‌رود.

- در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر تایگاه اونیشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان می‌رود.

- در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف تموربک نسیم اف از ازبکستان می رود.

نظر شما