شناسهٔ خبر: 59549865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ترکیب آلومینیوم اراک و استقلال تهران اعلام شد

ترکیب تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران برای دیدار امروز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آلومینیوم امروز جمعه 18 فروردین‌ماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه امام خمینی(ره) در اراک و در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر فوتبال میزبان استقلال تهران، یکی از مدعیان لیگ برتر است.

تیم آلومینیوم اراک با هدایت سیدمهدی رحمتی با ترکیب حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قایدرحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، محمد مسلمی پور، ، میلاد فخرالدینی و سیداحسان حسینی به مصاف استقلال تهران می‌رود.

در آن سوی میدان هم ساپینتو ترکیب استقلال تهران برای دیدار برابر آلومینیوم را مشخص کرد و بر همین اساس  آبی پوشان پایتخت امروز با ترکیب سیدحسین حسینی، رافایل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری به میدان می‌رود.

به گزارش تسنیم، این درحالی است که براساس تصمیم کمیته داوران لیگ برتر، پیام حیدری و امیرمحمد‌ داوودزاده و محمد عطایی به عنوان کمک‌های اول و دوم این بازی را قضاوت خواهند کرد، همچنین امیر سامان سلطانی به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و حاتم‌بک‌پور نیز ناظر داوری بازی خواهد بود.

انتهای پیام/711/

نظر شما