شناسهٔ خبر: 59500200 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

رضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی:

متاسفانه مسافران هواپیما در راهرو و جلوی همه نماز می‌خوانند؛ شرکت‌های هواپیمایی فکری دراین‌باره کنند

یک نماینده مجلس گفت: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهروها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیماها نماز بخوانند.

صاحب‌خبر -
متاسفانه مسافران هواپیما در راهرو و جلوی همه نماز می‌خوانند؛ شرکت‌های هواپیمایی فکری دراین‌باره کنند
کد خبر: 605359
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۴:۴۲:۴۹

سیدرضا تقوی، نماینده تهران در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به ملت شریف ایران، گفت: سال مهار تورم و رشد تولید را با جدیت و وحدت پیگیر باشیم تا از این رهگذر مشکلات اقتصادی و معیشتی را کاهش دهیم، اگرچه با توجه به منابع گرانقدر طبیعی و نیروهای ارزشمند انسانی می توانیم از گرانی و تورم عبور کنیم.

به گزارش ایلنا، نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در موارد مختلف به ویژه استفاده از حامل های انرژی دچار اسراف هستیم لذا باید از اکنون به فکر صرفه جویی گاز برای زمستان سال آینده بود و وزارتخانه های نفت و صمت باید بخاری ها را استانداردسازی کنند.

وی افزود: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهروها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیماها نماز بخوانند لذا شرکت های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند.

نظر شما