شناسهٔ خبر: 59495430 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

۲ اسرائیلی در جنوب تل آویو با ضربات چاقو زخمی شدند / پلیس: شخص مظنون به عامل عملیات را بازداشت کردیم

اورژانس اسرائیل اعلام کرد، دو نظامی اسرائیلی صبح امروز با ضربات چاقو در «ریشون لتسیون» واقع در جنوب تل آویو به شدت زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. پلیس اسرائیل در عین حال گفته که شخص مظنون به عامل عملیات را بازداشت کرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: منابع خبری از وقوع عملیات ضد صهیونیستی نزدیک تل آویو خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که در این عملیات دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دو نظامی اسرائیلی صبح امروز با ضربات چاقو در «ریشون لتسیون» واقع در جنوب تل آویو به شدت زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

پلیس رژیم اسرائیل در عین حال گفته که شخص مظنون به عامل عملیات را بازداشت کرده است.

بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی در محل وقوع این عملیات به پرواز در آمدند و در جستجوی همدستان احتمالی مجری این عملیات هستند.

واکنش حماس به عملیات تل‌آویو: روزهای بدتری در انتظار اشغالگران است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در قدس عملیات قهرمانانه امروز در تل آویو که طی آن دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند، را تبریک گفت.

محمد حماده تاکید کرد که این عملیات اولین پاسخ به جنگ دشمن صهیونیستی علیه معتکفین و نمازگزاران در مسجد الاقصی و تصمیم اشغالگران برای قربانی کردن در این مسجد بود و روزهای بسیار بدتری در انتظار نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر به خاطر جنایاتشان علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی خواهد بود.

حماده تصریح کرد که ملت فلسطین به رویارویی با رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد و با هر آنچه که در اختیار دارد، از مقدسات خود دفاع خواهد کرد.

یورش نظامیان صهیونیست به جنوب نابلس

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز به شهرک «بیتا» در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی یورش بردند و با لودر به خیابان‌ها خاک ریخته و راه‌های ورودی به شهرک را مسدود کردند، منابع محلی در جنوب نابلس خبر دادند که نیروهای اشغالگر در جریان این حمله با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

هلال احمر فلسطین گزارش داد که در درگیری‌های صبح امروز شهرک بیتا، 16 نفر مصدوم شدند که در اثر استنشاق گاز اشک‌آور نظامیان صهیونیست دچار خفگی شده بودند.

در همین راستا «منور بنی شمسه» دبیر جنبش «فتح» گفت: لودرهای اشغالگر ورودی شهرک را با تپه های خاکی بسته و نظامیان صهیونیست در دروازه «حدیدیه» مستقر بودند.

وی تاکید کرد: نیروهای اشغالگر به منطقه « بئر قوزه» در ورودی شهرک نیز یورش بردند که منجر به درگیری شد و نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شهروندان و منازل آنها گلوله و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

منابع محلی گزارش دادند، درگیری‌های شدیدی بین جوانان گروه‌های مقاومت و اشغالگران صهیونیست در نزدیکی ورودی شهرک «یبعد» و شهرک «جبع»، واقع در جنوب جنین نیز رخ داده است.

منابع خبری در جنوب نابلس گزارش دادند، نیروهای اشغالگر صهیونیست پس از یورش به منزل «شیخ کاید حمد» در روستای «عینابوس»، واقع در جنوب نابلس، وی را بازداشت کردند.

سرایا القدس - تیپ جبع با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، مجاهدان ما به یاری و قدرت و توفیق خداوند سحرگاه امروز توانستند با نیروهای اشغالگر که با تجهیزات و گلوله‌های سنگین به شهر هجوم آورده بودند، مقابله کنند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما