شناسهٔ خبر: 59460235 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

جراحت 3 صهیونیست و شهادت یک فلسطینی در حادثه زیرگیری با خودرو در کرانه باختری

صاحب‌خبر -

شفقنا- منابع آگاه از زخمی شدن چند صهیونیست در جریان حادثه زیرگیری با خودرو در جنوب کرانه باختری و شهادت عامل حمله به ضرب گلوله خبر می دهند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رسانه های خبری عرب زبان، «آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز (شنبه) در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که یک شهروند فلسطینی در نزدیکی شهرک «بیت امر» در شمال شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن، دست به عملیات زیرگیری با خودرو زده است.

اردعی در ادامه پیام توییتری خود ضمن اعلام این که سربازان رژیم صهیونیستی به سوی عامل حمله تیراندازی کرده و توانستند وی را خنثی کنند، اذعان کرد که در نتیجه این حمله سه صهیونیست زخمی شدند و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

در همین حال، ستاره داوود سرخ رژیم صهیونیستی نیز از اصابت گلوله به سر عامل حمله شمال الخلیل خبر داده و تاکید کرد که جراحت دو تن از زخمی های صهیونیست خطرناک و جراحت زخمی دیگر نیز متوسط است.

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی شهادت عامل حمله مذکور به ضرب گلوله را تایید کرده، کانال دوازدهم تلویزیون اسرائیل نیز گزارش داد که زخمی های حمله، سه سرباز جوان این رژیم هستند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای، شهادت یک جوان 23 ساله به نام «محمد رائد نایف برادعیه» به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک بیت امر را تایید، شهیدی که گفته می شود با درجه ستوانی در دستگاه های امنیتی تشکیلات مشغول فعالیت بوده است.

خبرگزاری رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) نیز در این باره گزارش داد که سربازان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سوی البرادعیه که در حال رانندگی با خودروی خود در نزدیکی شهرک بیت امر بوده، وی را به شدت زخمی کرده و گذاشتند که خونریزی کند و از نزدیک شدن خودروهای آمبولانس فلسطینی به محل وقوع حادثه نیز جلوگیری کردند تا این که در نهایت خبر شهادتش اعلام شد.

این در حالی است که خبرگزاری فلسطینی «معا» نیز از برخی شاهدان عینی نقل کرده که آن چه در نزدیکی شهرک بیت امر روی داده، یک تصادف رانندگی بوده نه یک عملیات زیرگیری عمدی.

نظر شما