شناسهٔ خبر: 59442394 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تکلیف پایانه مسافری شرق تهران چه شد؟

به گفته مدیرعامل بهره‌برداری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران، پایانه شرق سال ۹۶ در آستانه افتتاح بود اما ۴سال توقف پروژه در دوره پنجم مدیریت شهری موجب پس‌رفت کار شد.

صاحب‌خبر -
تکلیف پایانه مسافری شرق تهران چه شد؟
کد خبر: 604617
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۱۱:۲۰:۴۶

پوریا علیمردانی، مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه مسافری شهر تهران گفت: کارفرمای این پروژه نبودیم و موضوع پایانه شرق در بخش عمرانی شهرداری تهران پیگیری می‌شد. افتتاح پایانه شرق مدت‌ها به دلیل کسری بودجه به تأخیر افتاد و نیمه کاره مانده بود.

به گزارش مهر، علیمردانی با بیان این نکته که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دشوار تر است و پیچیدگی‌های خودش را دارد، عنوان کرد: پروژه مدت‌ها از فاز اجرا گذشته بود و حالا دو ماه است که برای تکمیل به ما سپرده شده است. پایانه شرق سال ۹۶ در آستانه افتتاح بود اما ۴ سال توقف پروژه در دوره پنجم مدیریت شهری موجب پس‌رفت کار شد.

مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه مسافری شهر تهران برای تکمیل پروژه فرصت یک ساله لازم دارد، افزود: باید تأمین مالی صورت بگیرد تا پروژه ساخته و تکمیل بشود. طبیعتاً امکان پذیر نیست که پروژه‌ای را که چند سال مسکوت مانده در کوتاه‌ترین زمان افتتاح کنیم.

 

نظر شما