شناسهٔ خبر: 5938763 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خوردبین تاکید کرد:

نژادفلاح پرسپولیس را دکور کرده بود/ سیدجلال گفت حتما می‌آیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد مجدد از قائم مقام پیشین باشگاه، گفت: نژادفلاح از پرسپولیس و سید جلال حسینی یک دکور درست کرده بود تا تبلیغات خودش را بکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و حضور برانکو ایوانکوویچ در باشگاه اظهار کرد: تمرینات ما چند روزی است که شروع شده و با ۹ بازیکن کار را شروع کرده ایم. برانکو هم به باشگاه آمده تا وضعیت بازیکنان جدید و بازیکنانی را که باید قراردادشان تمدید شود، معلوم کند.

وی درباره اینکه چه زمانی مشخص می شود کدام بازیکنان به پرسپولیس می آیند، گفت: امروز باید همه چیز مشخص شود. بازیکنانی هم که سر تمرین نیامده اند، قرارداد ندارند و گرنه تعدادی از آنها در لیست برانکو هستند.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل غیبت کریم باقری در تمرینات این تیم، تصریح کرد: من با کریم صحبت کردم و به من گفت که الان شمال هستم ولی به زودی می آیم. البته کریم باید بداند که او را می خواهند یا نه، اما تا جایی که من می دانم بحث نخواستن او مطرح نیست.

خوردبین درباره لیست مازاد پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان مازاد مشخص هستند ولی درست نیست که آن را اعلام کنیم. برانکو ۱۶ بازیکن فصل گذشته را خواست که سر تمرین حاضر شوند. ما هم زنگ زدیم و ۹ نفر به تمرین آمدند. ۸-۷ بازیکن دیگر هم به زودی سر تمرین خواهند آمد.

وی درباره اینکه محمد نوری در آستانه پیوستن به تیم مسیمیر قطر قرار دارد، گفت: من خودم با محمد حرف زدم، او واقعا پیشنهاد خوبی دارد ولی حاضر است حتی ۵۰۰ میلیون تومان کمتر از تیم قطری بگیرد اما در پرسپولیس بماند.

سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه هنوز با محمد نوری تماس گرفته نشده است، گفت: با این حال او در لیست مازاد نیست. بازیکنانی مثل نورمحمدی، نوروزی، علی عسگری و عالیشاه قراردادشان تمام شده و کسانی که قرارداد ندارند ابتدا باید تمدید کنند و سپس به تمرین بیایند. البته عالیشاه این روزها امتحان دارد.

خوردبین ادامه داد: در مجموع نگران نباشید، مشکلات حل می شود.

وی درباره وضعیت اسپانسر باشگاه و بی پولی سرخپوشان هم خاطرنشان کرد: اگر گفته اند به پرسپولیس پول می دهند، قطعا می دهند. نگران نباشید مشکلات حل می شود. طاهری (سرپرست باشگاه) هنوز حق امضا ندارد که امضای او تا یکی دو روز آینده تایید می شود.

سرپرست پرسپولیس درباره حضور سید جلال در پرسپولیس و مذاکره این بازیکن با محمد حسین نژادفلاح، گفت: آقای نژاد فلاح از پرسپولیس و حسینی یک دکور درست کرده و دنبال تبلیغات بود. حسینی برای کارهای مالیاتی به پرسپولیس آمده بود داشت. او حالا رفته و هنوز هم خبری نیست.  اگر سید جلال به قطر نرود، همین جا می ماند.

خوردبین ادامه داد: من خودم با حسینی حرف زدم و گفت حتما به پرسپولیس می آیم ولی باید پول باشد که بازیکن قرارداد ببندد.

وی درباره اظهارپشیمانی پیام صادقیان و احتمال تمدید قرارداد این بازیکن گفت: قرار نشده پیام در پرسپولیس بماند. اگر این طور بود که به من می گفتند به این بازیکن اطلاع بدهم در حالی که اسمش را به من نداده اند. در هر صورت اگر پیام خودش را جمع و جور کند بهترین بازیکن ایران می شود.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا فصل آینده هم با این سمت در باشگاه فعالیت خواهد کرد یا خیر، گفت: فعلا که به ما نگفته اند نیا، هر وقت ما را از در باشگاه راه ندادند یعنی باید به خانه مان برویم.

خوردبین در پایان درباره تغییرات پی در پی مدیریتی پرسپولیس، گفت: بدون شک بی پولی در این تغییرات تاثیر داشت. تا یک مدیر می آمد کاری انجام بدهد، رفتنی می شد. ان شاء الله که همه چیز درست می شود. به نظرم طی روزهای آینده همه چیز حل می شود. طاهری می خواهد کارهای پرسپولیس را حل کند و گرنه خودش پست دارد و نیازی ندارد که اینجا مدیرعامل باشد. او دارد کار می کند تا کارها روی روال بیفتد.

نظر شما