شناسهٔ خبر: 59366309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راهور گرگان خبرداد؛

حرکات خطرساز رانندگی زیر ذره بین پلیس گرگان/ ۸ خودرو توقیف شدند

گرگان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان از اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف که اقدام به دور دور کردن شبانه خودروها در برخی معابر شهری می‌کنند، خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله حاجیلری شامگاه جمعه در گفتگو باخبرنگاران اظهار کرد: طرح برخورد با رانندگان متخلف به درخواست شهروندان، با همکاری عوامل انتظامی به ویژه در مناطق ناهارخوران و النگدره اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان افزود: آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی پلیس بوده و این طرح‌ها به صورت مستمر در سطح معابر شهری قابل اجرا است.

حاجیلری تاکید کرد: دور دور کردن، ایجاد آلودگی صوتی با تغییر صدای اگزوز خودرو و یا ضبط صوت، سرعت غیر مجاز و حرکات مارپیچ، جزو مواردی است که پلیس با آن برخورد می‌کند.

وی به رانندگان متخلفی که با ارتکاب تخلفات رانندگی باعث سلب آسایش شهروندان می‌کنند هشدار داد و گفت: علاوه بر اعمال قانون و ثبت نمرات منفی برای سوابق گواهینامه، وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد.

وی گفت: طی روزهای اخیر هشت دستگاه وسیله نقلیه متخلف که اقدام به دور دورکردن شبانه درمناطق مختلف گرگان می‌کردند توقیف شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان یادآورشد: طرح برخورد با چنین تخلفاتی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که ایجاد نظم ترافیکی و حفظ آرامش مردم است ادامه دارد.

نظر شما