شناسهٔ خبر: 59322798 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

معرفی بهترین اوت لت های استانبول

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

چکیده : استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه است که مراکز خرید و حراجی‌های بزرگی را در خود جای داده است. با این حال تعداد زیادی از اوت لت‌ها هم در این شهر وجود دارند که به ارائه محصولات مختلف می‌پردازند.

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه است که مراکز خرید و حراجی‌های بزرگی را در خود جای داده است. با این حال تعداد زیادی از اوت لت‌ها هم در این شهر وجود دارند که به ارائه محصولات مختلف می‌پردازند. برای اینکه اطلاع دقیق‌تری پیدا کنید باید به این نکته اشاره کرد که اوت لت به فروشگاهی گفته می‌شود که فصل مربوط به لباس گذشته و یا سایزهای مختلف آن ناقص شده است. قیمت محصولات در اوت لت نسبت به فروشگاه‌های معمولی به مراتب پایین‌تر خواهد بود. در نتیجه شما برای خرید ارزان و مقرون‌به‌صرفه در ترکیه می‌توانید از این راهکار عالی برای خود استفاده کنید.

اوت لت ونیزیا استانبول

اوت لت ونیزیا یکی از مراکز خرید دیدنی و ارزان قیمت در استانبول است که در سال ۲۰۱۴ میلادی افتتاح شد. این مرکز خرید با طراحی منحصربه‌فرد و الهام‌گرفته از شهر ونیز، باعث شده است تا به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود. در این مجموعه بیش از ۲۰۰ فروشگاه لباس، کفش، لوازم آرایش و غیره وجود دارد که با تخفیف‌های عالی به فروش می‌رسند.

همچنین رستوران‌ها، کافه‌ها، سینما، پارک آبی و تفریحات دیگر نیز بخش جذاب دیگر این مجموعه هستند. تخفیف‌ها معمولا به صورت هفتگی یا ماهانه بر روی قیمت‌ها اعمال می‌شوند که در نتیجه می‌توانید به راحتی نیاز خود را برطرف کنید. بدون شک اگر در مناسبت‌ها خرید کنید از قیمت بسیار خوبی برخوردار خواهید شد.

اوت لت ویاپورت استانبول

اوت لت ویاپورت یک مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول است که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۵۰ فروشگاه از برندهای معروف و با کیفیت است که با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های جذاب به فروش می‌رسند. علاوه بر خرید اوت لت ویاپورت همچنین دارای فضاهای تفریحی و سرگرم‌کننده مانند پارک تم، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینما، آکواریوم و غیره است.

این مجموعه در نزدیکی فرودگاه صبیحه گوکچن قرار دارد و با حمل‌و نقل عمومی راحت قابل دسترس است. از همین رو کسانی که به دنبال خرید ارزان قیمت در استانبول هستند می‌توانند از این گزینه ویژه به نفع خود بهره ببرند. تجربه خرید در این اوت لت می‌تواند بسیار جذاب باشد زیرا در کنار قیمت به کیفیت هم توجه ویژه‌ای نشان داده می‌شود.

اوت لت ویاپورت استانبول

اوت لت ۲۱۲ استانبول

اوت لت ۲۱۲ یک مرکز خرید اوت لت در استانبول است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. این مجموعه دارای زیربنای ۷۰ هزار مترمربع و هشت طبقه است که در آن بیش از ۱۷۵ فروشگاه از برندهای معروف و مختلف وجود دارد. قیمت‌های فروشگاه‌های این مجموعه نسبت به سایر مراکز خرید بسیار مناسب و با تخفیف هستند.

علاوه بر خرید شما می‌توانید در این مجموعه از فضاهای تفریحی و سینما، رستوران‌ها، کافه‌ها و پارک تم لذت ببرید. این مجموعه در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار دارد و با حمل‌و نقل عمومی راحت قابل دسترس است. شما می‌توانید با سوار شدن بر روی اتوبوس‌های شماره ۸۹c و ۸۹t از میدان تقسیم به این مجموعه بروید.

اوت لت کاله استانبول

اوت لت کاله در استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر است. کاله اوت لت واقع در قلب شهر، یک مجتمع خرید بزرگ است که طیف گسترده‌ای از برندهای بین المللی و محلی را در خود جای داده است. این فروشگاه به دو بخش تقسیم می‌شود که یک بخش آن به خرید لوکس اختصاص دارد و طرف دیگر مجموعه‌ای مقرون به صرفه از لباس، لوازم جانبی، کفش و کالاهای خانگی را ارائه می‌دهد. فروشگاه کاله همچنین دارای فودکورت بزرگی است که طیف گسترده ای از غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می‌دهد.

این یک مقصد محبوب برای مردم محلی و گردشگران خواهد بود که برای جستجو در مجموعه متنوع کالاها و بهره مندی از تخفیف‌های عالی می‌آیند. خروجی کاله با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی است و هفت روز هفته باز است. با انتخاب گسترده محصولات، قیمت‌های عالی و موقعیت مکانی مناسب، فروشگاه کاله مکانی ایده آل برای خرید از ترکیه خواهد بود.

اوت لت آسیا پارک استانبول

اوت لت آسیا پارک استانبول یک مقصد خرید شگفت انگیز است که در قلب استانبول واقع شده است. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید در ترکیه و چهارمین مرکز خرید بزرگ در اروپا محسوب می‌شود. اوت لت آسیا پارک استانبول بیش از 200 مغازه دارد که برندهای معروف بین‌المللی و طراحان محلی را می‌فروشند. این مرکز خرید همچنین دارای تعداد زیادی رستوران و کافه، سینما، سالن بولینگ و مرکز تفریحی بزرگ است.

طراحی این مرکز خرید مدرن و شیک با سقف‌های بلند و نور طبیعی فراوان است. خریداران همچنین می‌توانند از تراس فضای باز مرکز خرید که چشم اندازهای جذاب شهری را نشان می‌دهد لذت ببرند. اوت لت آسیا پارک استانبول مکان مناسبی برای گذراندن یک روز خرید، صرف غذا و لذت بردن از سرگرمی است. اوتلت آسیا پارک استانبول با طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و گزینه‌های سرگرمی مقصد مورد علاقه مسافران از سراسر جهان خواهد بود.

اوت لت اپتیموم استانبول

Optium Outlet یک تجربه خرید هیجان انگیز است که در قلب استانبول قرار دارد. این اوت لت مجموعه‌ای از برچسب‌های مد طراح و پیشرفته و همچنین محصولات مختلف دیگر مانند مبلمان، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی را ارائه می‌دهد. می‌توانید جدیدترین گرایش‌ها و سبک‌ها و همچنین تخفیف‌هایی تا 70 درصد از اقلام انتخابی را پیدا کنید. این فروشگاه دارای چندین طبقه است که هر طبقه به نوع متفاوتی از محصول اختصاص دارد.

مشتریان می‌توانند همه چیز را از لباس‌های غیررسمی گرفته تا لباس‌های رسمی، از ساعت‌های گران‌قیمت گرفته تا جدیدترین گجت‌ها را در این فروشگاه پیدا کنند. این اوت لت همچنین دارای طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی، کیف و کفش است. اوت لت اپتیموم مکانی عالی برای یافتن محصولات عالی و آخرین مد ترکیه است. اگر به دنبال لباس مناسب یا جدیدترین دستگاه الکترونیکی باشید، می‌توانید آن را در فروشگاه Optium Outlet استانبول بیابید.

اوت لت استار سیتی استانبول

اوت لت استار سیتی یک مرکز خرید بزرگ و ارزان قیمت در بخش اروپایی استانبول است که در محله ینی بوسنا واقع شده است. این مرکز خرید در زمینی به وسعت ۱۳۴ هزار متر مربع ساخته شده است و دارای بیش از ۱۵۰ فروشگاه از برندهای ترکی و بین‌المللی با تخفیف‌های مناسب است. علاوه بر فروشگاه‌ها، شامل فودکورت، سینما، سالن بولینگ و دیگر مراکز تفریحی نیز می‌شود. اوت لت استار سیتی روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

محصولات روز در این فروشگاه به قیمت معمول و مشابه بقیه مراکز خرید فروخته می‌شود.ولی محصولات فصل‌های گذشته را می‌توانید با قیمت خیلی مناسب بخرید. برای مثال، یک شلوار جین از برند لوئیس ووتن را می‌توانید با ۱۵۰ لیر ترک خریداری کنید.

خرید آسان و سریع از ترکیه با مارکی

 امروزه بسیاری از ایرانیان به دلایل مختلف دوست دارند که خرید اجناس ترکی را تجربه کنند. برندهای مطرح و معروف ترک به‌خصوص در زمینه پوشاک بسیار عالی هستند و کیفیت بی‌نظیری دارند. با توجه به مسائل تحریم بین‌المللی و شرایط گمرکی، خرید مستقیم از فروشگاه‌های ترکیه بسیار سخت است. در نتیجه باید از راه‌های جایگزین و مفید استفاده کرد.

مجموعه مارکی یک کارگزار خرید است که روند ثبت سفارش شما در ترکیه را انجام داده و ارسال محصول به شما را انجام خواهد داد. از همین رو شما می‌توانید بدون نگرانی وارد سایت مارکی شده و درخواست خرید دهید. بلافاصله بعد از انجام این کار توسط شما فرایند خرید و ارسال کالا آغاز می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن موفق خواهید شد که محصول خود را در ایران تحویل بگیرید.

نظر شما