شناسهٔ خبر: 59320324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله دورتموند به رافائل گریرو

مهدی ابراهیمی

احتمال باقی ماندن رافائل گریرو در دورتموند افزایش پیدا کرده است

صاحب‌خبر -

در ماه‌های اخیر به نظر می‌رسید بروسیا دورتموند تمایلی به تمدید قرارداد رافائل گریرو ندارد اما در مدت اخیر تغییر پست این مدافع چپ پرتغالی و پیشرفتش، باعث شده نظر مدیران این باشگاه نیز عوض شود.

طرفداری | به گزارش روهر ناخریشتن، بروسیا دورتموند قصد دارد قرارداد جدیدی را به رافائل گریرو پیشنهاد دهد که قرارداد فعلی او در پایان فصل به اتمام می‌رسد. این باشگاه قرار است به این بازیکن 29 ساله، قراردادی دو ساله پیشنهاد دهد که اگر تا پایان آن باقی بماند، باعث می‌شود دوران حضور گریرو در دورتموند به هشت سال برسد. دورتموند می‌داند گریرو در کارهای دفاعی به عنوان مدافع چپ، چندان خوب نیست و عملکرد او در این زمینه، پر افت و خیز است. این موضوع باعث شده بود تا مدیران باشگاه برای مدت‌ها به فکر نحوه برخوردشان با قرارداد رو به اتمام این بازیکن پرتغالی باشند. اما زنبورها پس از پیشرفت اخیر این بازیکن به خصوص در پست هافبک، تصمیم به تمدید قرارداد او گرفته‌اند. 

رافائل گریرو دیگر مدافع چپ دورتموند نخواهد بود

به گزارش اسکای، رافائل گریرو در دورتموند، دیگر آینده‌ای به عنوان یک مدافع چپ ندارد زیرا این باشگاه با رامی بن سبعینی بر سر انتقال رایگانش به این باشگاه پس از اتمام قراردادش با بروسیا مونشن گلادباخ در پایان فصل، به توافق رسیده است. این بازیکن الجزایری تبدیل به گزینه شماره 1 ادین ترزیچ برای پست مدافع چپ خواهد شد و جولین ریرسون به همراه گریرو از گزینه‌های جایگزین او در صورت لزوم، خواهند بود. اما در کل با خروج محمود داهود از دورتموند به صورت رایگان در پایان فصل، گریرو جایگزین او خواهد شد. همچنین دورتموند با این راهکار پول خود را هم ذخیره می‌کند. دورتموند تا چند هفته پیش قصد نداشت پیشنهاد جدیدی به گریرو بدهد اما عملکرد او در خط هافبک، نظرشان را عوض کرد. گفتنی است رافائل گریرو در دو بازی خود در خط هافبک، آمار 2 گل و 3 پاس گل را از خود ثبت کرده است.

نظر شما