شناسهٔ خبر: 59233382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مدرس حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا در گفت و گو با تقریب:

متناسب با توطئه دشمنان طرح و برنامه مناسب ارائه دهیم

مدرس روانشناسی در حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا، گفت: باید متناسب با توطئه و حيله های دشمنان برنامه و راهکار مناسب ارائه دهیم تا از رسیدن به اهداف شومشان ناکام بمانند.

صاحب‌خبر - «صدیقه اودک» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار کرد: با انجام جهاد تبیین و اجرای امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه عموم مردم است از بروز جنگ روانی و مجازی که دشمن با هدف تسخیر اذهان عمومی به راه انداخته است جلوگیری کنیم.

به گفته وی؛ امروز مردم و مسئولان نظام اسلامی منفعل نبوده و نسبت به نیرنگ های بدخواهان و معاندان آگاه و هوشیار هستند.

این بانوی اهل سنت فعال در حوزه اجتماعی با عنوان اینکه دشمن به خیال خام خود عفاف و حجاب بانوان و افکار و روان نسل نوجوان و جوان دخترانمان را هدف قرار داده است، تصریح کرد: بدخواهان اسلام و انقلاب خبر ندارند که ما مادران جهادگر اسلام که در پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس از جان، مال و فرزندانمان
وحدت، برادری، اعتقاد به علم و عمل راه انبیای الهی و دین مبین اسلام و امروز راه و مسیر روشنی برای بانوان امت اسلامی است
گذشتیم باز هم با تدبیر الهی و با پشتیبانی مقام معظم رهبری که گوش به فرمان ایشان هستیم، بار دیگر در این راه حماسه ها خواهیم آفرید.

وی، افزود: درآمیختن حجب، حیا و عفاف زنانه باعزت مسلمانانه و مومنانه نشانه عظمت زنان مسلمان است و لازم است که این عظمت بزرگ را که خداوند متعال در نهاد زنان قرار داده است را با تمام وجودشان درک و احساس کنند که این از نشانه های یک مسلمان مومن است.

به گفته وی؛ وحدت، برادری، اعتقاد به علم و عمل راه انبیای الهی و دین مبین اسلام و امروز راه و مسیر روشنی برای بانوان امت اسلامی است.

اودک با ذکر حدیثی از حضرت علی (ع) که می فرمایند: «کسی که به کرامت نفس خود احترام قائل است آن را با گناه پست و خوار نمی سازد»، ابراز کرد: پس بانوان غیور کشور بپا خیزید تا با یکی کردن باورها و اندیشه های خودمان کرامت انسانی خویش را پاک نگه داریم.

وی  ادامه داد: با انجام وظایف خطیری که بر عهده ما است و حفظ ایمان و عفت خود می توانیم دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.


انتهای پیام/

نظر شما