شناسهٔ خبر: 59194913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نقد داوری پرسپولیس - سپاهان / حسین عسگری: کمک داور روند بازی را عوض کرد؛ باید با هواداران پرسپولیس برخورد شود!

علیرضا کوچک

حسین عسگری کارشناس داوری رسانه طرفداری از عملکرد کمک داور دوم دیدار پرسپولیس و سپاهان انتقاد کرد

صاحب‌خبر -

حسین عسگری معتقد است گل سپاهان به اشتباه در نیمه اول مردود اعلام شد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر، پرسپولیس و سپاهان برابر یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار با برتری یک بر صفر اصفهانی ها به پایان رسید. حسین عسگری کارشناس داوری رسانه طرفداری معتقد است گل سپاهان در نیمه اول به اشتباه مردود اعلام شد.

حسین عسگری در خصوص گل مردود سپاهان گفت:

این صحنه آنقدر واضح است که نیازی به کارشناسی ندارد! کمک داور به اشتباه گل سپاهان را مردود اعلام کرد. بازیکن پرسپولیس آفساید را پر کرده بود و میلاد زکی پور به هیچ وجه در موقعیت آفساید قرار نداشت. این تصمیم فرهاد فرهادپور روند بازی را عوض کرد. کمک داور جاگیری مناسبی داشت اما تمرکز کافی را نداشت. این گل باید سالم اعلام می شد.

کارشناس داوری رسانه طرفداری در خصوص اخراج لئاندرو پریرا گفت:

تصمیم داور در خصوص اخراج لئاندرو پریرا درست بود اما خود داور باعث عصبانیت بازیکن پرسپولیس شد. دقایقی قبل از اخراج چند خطا روی پریرا انجام شد ولی داور به اشتباه به سود سپاهان سوت زد و همین باعث شد بازیکن پرسپولیس عصبی و از زمین بازی اخراج شود.

حسین عسگری در مورد حرکات هواداران پرسپولیس گفت:

باید شدیدا با هواداران پرسپولیس برخورد شود. تیم سپاهان و بازیکنان این تیم توهینی کرده بودند که با آنها اینطوری برخورد شد؟ چرا باید به سمت آنها بطری آب پرتاب شود؟ چرا باید از هواداران پرسپولیس ناسزا بشنوند؟ از علیرضا بیرانوند تشکر می کنم که به موقع دخالت کرد و هواداران پرسپولیس را آرام کرد.

کارشناس داوری رسانه طرفداری در خصوص پرتاب بطری آب به سمت داور گفت:

اگر شدت پرتاب ها زیاد باشد و یا داور حس کند خودش یا بازیکنان تیم رقیب امنیت جانی ندارند می تواند بازی را نیمه تمام بگذارد. هواداران پرسپولیس پس از مدت ها به ورزشگاه آمده بودند و می خواستند خودشان را خالی کنند.

نظر شما