شناسهٔ خبر: 59148037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

کاردار ایران در لندن: مردم ایران حامیان منافقین را هرگز نمی‌بخشند

کاردار ایران در لندن با اشاره به دیدار نماینده پارلمان انگلیس با سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در آلبانی گفت: مردم ایران هرگز حامیان این سازمان تروریستی را نمی‌بخشند.

صاحب‌خبر -

 «سیدمهدی حسینی متین» کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن در توئیتر به توئیت نماینده پارلمان انگلیس که اخیر از اردوگاه گروهک تروریستی منافقین در آلبانی بازدید کرده، واکنش نشان داد و نوشت: چگونه ملاقات با منفورترین دشمن ملت ایران قابل توجیه است، مگر اینکه شما با آنها در دشمنی و خصومت با مردم ایران، هم‌نظر و همسو باشید.

وی تصریح کرد: مردم ایران هرگز دشمنان خود را که از سازمان تروریستی (گروهک منافقین) که بیش از ۱۷ هزار بیگناه را کشته‌، حمایت می‌کنند، نمی‌بخشند.

گفتنی است، «باب بلکمن» نماینده پارلمان انگلیس و رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و رژیم صهیونیستی در توئیتی از دیدارش با سران گروهک تروریستی منافقین در آلبانی خبر داده و در توئیتی سرکرده این گروهک تروریستی را رئیس جمهور منتخب شورای ملی ایران خوانده است.

وی از ابتدای اغتشاشات در ایران نیز از اغتشاشگران حمایت کرده و خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی دولت انگلیس شده بود.

لازم به ذکر است، در پی اعمال تحریم‌ها از سوی انگلیس علیه برخی نهادها و مقامات ایرانی پس از اغتشاشات در ایران، باب بلکمن ۲۷ مهر ماه سالجاری در فهرست جدید تحریم‌های ایران علیه ناقضان حقوق بشر و مروجان تروریسم در انگلیس قرار گرفت.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اخیرا در گفت‌وگویی با کریستین امانپور مجری و خبرنگار سی.ان.ان عنوان کرد: ما مشروعیت خودمان را از مردم ایران می‌گیریم. مردم ما تعداد اندکی منافق تروریست که در خارج  از کشور حضور دارند، نیستند. مردم ما پسر شاه مخلوع و جنایتکار سابق ایران نیستند. مردم ایران آنهایی هستند که در سختی‌ها پای انقلاب، نظام، امنیت و ارزش‌هایشان ایستادند. اما اگر یک زمانی آنها همه مسائل را گره بزنند برای اینکه به هدفی که می‌خواهند برسند، مردم ایران مردم آگاه و روشنی هستند و دیدید به همین دلیل چقدر زود خودشان را از اغتشاشاتی که دیگران داشتند آن را رهبری می‌کردند، جدا کردند. مردم دارند زندگی طبیعی و عادی خود را می‌کنند

فارس

نظر شما