شناسهٔ خبر: 59133976 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حماس جنایت صهیونیست‌ها در جنین را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه شنبه شب درر واکنش به جنایت صهیونیست ها به جنین باانتشار بیانیه ای تأکید کرد: جنایت رژیم صهیونیستی و کشتار آنها هرگز موجب هراس ملت ما نخواهد شد، بلکه عزم و توان آنها در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان را شدت خواهد بخشید.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش حماس در این بیانیه‌ ضمن تسلیت به خانواده شهدای جنین و دوستداران آنها اعلام کرد که به شهروندان فلسطینی که در شمال کرانه باختری عزیزمان در برابر صهیونیست‌ها استقامت می‌کنند، درود می فرستیم.
 
در این بیانیه آمده است: ما همچنین آرزوی سلامتی برای نیروهای شجاع مقاومت را داریم و بازوانشان را می فشاریم که در برابر تعدی دشمن صهیونیست مقاومت کردند و دست به درگیری شدیدی با نیروهای صهیونیست متجاوز زدند و چندین تن از آنان را زخمی کردند و بار دیگر ثابت کردند که ملت فلسطین درهم نخواهد شکست.
 
این گروه فلسطینی از آحاد ملت فلسطین خواست در پاسخ به اشغالگران صهیونیست و جنایت آنها، انتقام خون شهدای جنین و در پایبندی به وصیت شهدا عظیم الشأن درخصوص تعهد آنان به مقاومت بعنوان تنها راه آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی همچنان استوار باشند.
 
حماس در پایان از ملت فلسطین خواست که به فراخوان‌ها، بیداری و هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان در جای جای فلسطین ادامه دهند.
 
شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.
 
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، ۵ نفر از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.
 
در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.
 
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما