شناسهٔ خبر: 59100590 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ماموریت کمیته پیگیری مسمویت دانش آموزان به دستگاه‌ها برای بررسی همه جانبه حادثه

صاحب‌خبر -

شفقنا- نشست اعضای کمیته پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان با حضور ۴ کمیسیون تخصصی مجلس برگزار و کاظمی به عنوان رئیس کمیته انتخاب شد.

به گزارش شفقنا از خانه ملت، سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به برگزاری نشست کارگروه پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به 4 کمیسیون تخصصی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کمسیون امور داخلی کشور و شوراها، بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات برای پیگیری ماجرای مسمومیت دانش آموزان ماموریت دادند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همین راستا اعضای کمیسیون‌های مذکور به جهت تشکیل کمیته پیگیری ماجرای مسمویت دانش آموزان دو نفر را معرفی کردند و پس از رأی گیری میان اعضا بنده به عنوان رئیس کمیته، جواد کریمی قدوسی نایب رئیس، زهرا شیخی سخنگو و محمد وحیدی نیز به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اضافه کرد: بعد از ظهر روز گذشته نشست مقدماتی با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، سلامت و بهداشت، حوزه سیاسی وزارت کشور برگزار و پس از اخذ گزارش های اولیه، دستگاه‌ها را برای بررسی بیشتر و همه جانبه ابعاد ماجرا مامور کردیم تا گزارش تکمیلی خودشان را به کمیته بدهند

نظر شما