شناسهٔ خبر: 59071187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

روزنامه جوان:

افراطیون، محصول طرح بصیرت افزائی هستند

رزونامه جمهوری اسلامی نوشت: افراطیون، محصول طرح بصیرت‌افزائی هستند که با صرف بودجه سنگین، وقت زیاد و نیروی فراوان در طول دهه‌های اخیر جریان داشت. عملکرد این افراد، خسارت سنگینی به کشور، نظام جمهوری اسلامی و اسلام وارد کرده است.

صاحب‌خبر -
افراطیون محصول طرح بصیرت افزائی هستند
کد خبر: 600404
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۲۰:۱۰:۳۲

روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به خطر میدان دادن به افراطیون هشدار داده و بر بازگشت به عقلانیت تاکید کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی میدان دادن به عناصر افراطی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و به ویژه دینی، در دهه‌های اخیر به دوقطبی ‌سازی جامعه و ریزش‌های زیانبار نیروهای وفادار به انقلاب و نظام منجر شد. افراطیون، به نام انقلاب و اسلام، یاران امام را یکی بعد از دیگری متهم و ملکوک و طرد کردند. در قم حتی به مراجع رحم نکردند و علیه آنها شعار «مرجع بی‌بصیرت، بصیرت بصیرت» سر دادند، برای پیشبرد اهداف جناح‌های سیاسی هر زمان که آنها اراده کردند کفن پوشیدند و با زن و بچه به خیابان‌ها ریختند و شعارهای دلخواه بازیگران قدرت ‌طلب را سر دادند، با کفن و تابلوهای دیکته شده سیاست‌ بازان از قم به تهران رفتند تا علیه دولت مستقر تبلیغ کنند و به جای تکریم مردم و اِعمال روش جذب به خشونت متوسل شدند که یک نمونه آن را اخیراً در برخورد بسیار زشت با یک زن در تهران دیدیم.

این روزنامه در ادامه توصیه کرده است: این افراطیون، محصول طرح بصیرت افزائی هستند که با صرف بودجه سنگین، وقت زیاد و نیروی فراوان در طول دهه‌های اخیر جریان داشت. عملکرد این افراد، خسارت سنگینی به کشور، نظام جمهوری اسلامی و اسلام وارد کرده است. اکنون وقت آنست که تجربه شکست خورده بصیرت‌ افزائی را وسیله‌ای برای عبرت‌آموزی قرار دهیم و عقلانیت ‌افزائی را جایگزین آن نمائیم. کشور اکنون به عقلانیت بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما