شناسهٔ خبر: 59028228 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

ادامه جنایات اشغالگران قدس در کرانه باختری/ یک جوان فلسطینی در اریحا به شهادت رسید

در ادامه جنایات اشغالگران قدس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی در اریحا هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، "محمود جمال حسن حمدان" جوان 22 ساله فلسطینی روز چهارشنبه در جریان تجاوز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در اریحا به شهادت رسید.

 

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، محمود جمال حسن حمدان که در حمله نظامیان صهیونیست هدف اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود، ساعاتی بعد بر اثر شدت جراحات وارده شهید شد.

 

نظامیان صهیونیست در جریان یورش دیروز خود شماری از شهروندان فلسطینی را به ادعای تیراندازی در جنوب اریحا در بیست و هفتم فوریه، بازداشت کردند.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر چهارشنبه با یورش به اردوگاه عقبه جبر در اریحا، منزل خانواده ماهر شلون را محاصره کرده و به سمت شهروندان آتش گشودند که به زخمی شدن سه جوان منجر شد.

 

نظامیان صهیونیست همچنین در یورش خود به این اردوگاه، شش شهروند فلسطینی را بازداشت کردند که چهار نفر از آنها برادر بودند.

 

بر اساس گزارش منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست همچنان به محاصره شدید شهر اریحا و روستاهای آن برای سومین روز پیاپی ادامه داده و مانع ورود و خروج شهروندان می شوند و آنها را وادار به ایستادن و انتظار برای ساعات طولانی در ایست های بازرسی خود می کنند، ایست های نظامی رژیم صهیونیستی در ورودی های شهر و بستن راه های منتهی به آن مشکلات فراوانی را برای فلسطینیان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما