شناسهٔ خبر: 59025262 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

دو روایت از مسمومیت امروز دانش‌آموزان مدرسه تهرانسر

صاحب‌خبر -

صبح امروز چهارشنبه انتشار بوی گازی در دبیرستان دخترانه سیزه آبان تهرانسر منجر به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان شد. پس از این اتفاق بلافاصله ماشین‌های آمبولانس و آتش نشانی خود را به محل حادثه رساندند و برخی از دانش آموزان مسموم به مراکز درمانی منتقل شدند.

در پی این حادثه نیز تعدادی از اولیای دانش آموزان جلوی مدرسه تجمع کرده و خواستار رسیدگی به موضوع شدند. دو تن از دانش‌آموزان که امروز در این مدرسه دچار مسمومیت شدند در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح حادثه پرداخته‌اند:

به گفته یکی از دانش‌آموزان که توسط والدینش به درمانگاه منتقل شد، وسط زنگ اول کلاس بودیم و حدود ساعت ۸/۵ ـ ۹ بود که یکی از دانش آموزان بویی حس و به معلم گفت و بدنبالش چند نفر دیگر هم حالشان بد شد. کسی حرف نمی‌زد چون حالمان بد و گلوی همه درد و معده‌هایمان سنگین بود. معلم پرسید همگی اینطور هستید؟ که بیشتر بچه‌ها گفتند حالشان بد است. به مدیر اطلاع و سپس از کلاس درس بیرون بردنمان و در راه‌پله‌ها نشستیم. به اورژانس زنگ زدند و آنها آمدند و بعد با اندازه‌گیری اکسیژنمان وضعیت را بررسی کردند.

این دانش‌آموز می‌افزاید: این حالت اول از کلاس ما شروع شد اما بعد مدتی حال دانش‌آموزان کلاس‌های دیگر هم بد و از کلاس خارج شدند بعد به خانواده‌ها اطلاع داده شد. برای ما آب آوردند. من و چند نفر دیگر تب و لرز داشتیم که رویمان پتو انداختند. مادرم آمد و رفتم درمانگاه چون گلوم درد داشتم و نمی‌تونستم راه بروم.

از وی در این خصوص که چرا همراه آمبولانس اورژانس به درمانگاه نرفتی سوال می‌کنیم که می‌گوید: اورژانس کسانی که حالشان بد بود را به بیمارستان برد و کسانی که حالشان بهتر بود توسط خانواده‌ها به درمانگاه رفتند.

دانش آموز دیگر این مدرسه نیز با بازگویی روایتی مشابه همین اتفاق در مدرسه (۱۳ آبان) می‌گوید: ما دودی ندیدیم فقط بوی خیلی بدی می‌آمد مثل یک بوی تلخ.

نظر شما