شناسهٔ خبر: 59021302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در پاسخ به خبرگزاری موج:

فضای آموزشی کرمانشاه نباید دستخوش شیطنت رسانه‌های معاند شود/ تاکنون هیچ دانش آموزی در کرمانشاه مسموم نشده است

موج نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص بروز شایعات مبنی بر مسمومیت دانش آموزان در مدارس کرمانشاه گفت: تمامی مسئولین استان پیگیر روند احتمالی وجود آثار بروز مسمومیت احتمالی در سطح مدارس هستند و تاکنون هیچ خبری از علائم مسمومیت احتمالی گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص میزان واقعیت و شایعه استنشاق بوی آلوده در برخی از مدارس سطح شهر کرمانشاه را آلوده کرده است، ابراز داشت: به محض بروز شایعه تیم کارشناسی حوزه آموزش و پرورش استان سریعا به مدارس اعزام شده و از نزدیک در جریان مسمومیت های احتمالی و یا آثاری از ایجاد خرابکاری عمدی قرار گرفتند و خوشبختانه تاکنون هیچ آثاری مبنی بر بروز حادثه وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه فضای مجازی ضد انقلاب و شبکه های معاند به دنبال مسموم کردن فضای آموزشی کشور و به طبع استان کرمانشاه هستند، خاطرنشان ساخت: تمامی مسئولین انتظامی و ادارای کرمانشاه به سرعت پای کار هستند و از نزدیک روند هر اتفاقی را پیگیری می کنند و به سرعت عموم شهروندان را در جریان قرار خواهند داد.

وی از والدین درخواست کرد که تحت تاثیر اخبار دروغین و شیطنت های فضای مجازی و شبکه های معاند قرار نگیرند و با حفظ آرامش اخبار صحیح را از مراجع قانونی کشور پیگیری کنند.

محمدی در پایان تاکید کرد: طی پیگیری های مستمر با مسئولین بهداشتی استان، تاکنون هیچ دانش آموزی با علائم مسمومیت در بیمارستانهای کرمانشاه ثبت نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

وزارت کشور مسئول رسیدگی به مسمومیت‌های سریالی مدارس شد

مسمومیت به مدارس کرمانشاه نرسیده است/کرمانشاه مرجع آزمایشات تشخیص کرونا و آنفولانزا در غرب کشور است

وضعیت کلی دانش‌آموزان مسموم شده مدرسه خیام پردیس خوب است

نظر شما