شناسهٔ خبر: 59015352 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سیدکمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا:

با واردات اتوبوس‌های بازسازی‌شده اروپایی توسط شهرداری تهران مخالفیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که پلیس با واردات اتوبوس‌های بازسازی‌شده اروپایی توسط شهرداری تهران مخالف است.

صاحب‌خبر -
با واردات اتوبوس‌های بازسازی‌شده اروپایی توسط شهرداری تهران مخالفیم
کد خبر: 599942
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۰:۵۸:۵۸

سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مشکلی که در پلاک‌گذاری اتوبوس‌های خریداری‌شده توسط شهرداری تهران از خودروسازان داخلی وجود داشت و در نهایت باعث شد این اتوبوس‌ها با پلاک موقت وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت شوند، این بود که این اتوبوس‌ها هنوز توسط شهرداری تهران به صورت قطعی خریداری نشده بود و به صورت امانی توسط شهرداری تهیه شده بودند و به همین دلیل، پلاک موقت برایشان صادر شد. 

به گزارش ایلنا، وی درباره ماجرای واردات اتوبوس‌های دست دوم نیز توضیح داد: شهرداری تهران قبلا پیشنهاد داده بود که اتوبوس‌های بازسازی‌شده اروپایی خریداری و وارد کشور شود، اما پلیس راهور کاملا با این پیشنهاد مخالفت کرد و اعلام کردیم که نباید اتوبوس‌هایی که هشت نه سال در اروپا چرخیده و از آن استفاده شده است، بازسازی و وارد ناوگان اتوبوسرانی ما شود. البته اکنون دولت مشغول بررسی این پیشنهاد شهرداری است، اما تا امروز دستگاه اجرایی تصمیم قطعی در این زمینه نگرفته و مجوزی برای واردات این اتوبوس‌ها به شهرداری تهران نداده است. 

نظر شما