شناسهٔ خبر: 58985417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیروزی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان / شاگردان یحیی جشنواره گل راه انداختند

صاحب‌خبر -

شفقنا – تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت 16:45 به مصاف هم رفتند که بازی با برتری سرخ پوشان به پایان رسید.

به گزارش شفقنا ورزشی تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که بازی با برتری سه گله سرخ پوشان به پایان رسید.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی (سروش رفیعی دقیقه 46)، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، عقیل کعبی، محمد خرم‌الحسینی (حسین شنانی دقیقه 29)، پیمان رنجبری (رضا دهقانی دقیقه 38)، پیمان میری، رضا مغانلو، حسین گودرزی، جهانبخش ذبیحی طاهر (سینا عبداللهی دقیقه 46)، محمود صالحی (مجتبی مقتدایی دقیقه 46)، محمد مهدی احمدی و اسماعیل بابایی

سرمربی نفت مسجدسلیمان: رضا عنایتی

کارت زرد:

پرسپولیس: وحدت حنانوف (۴۶)- کمال کامیابی‌نیا (۱+۹۰)
نفت مسجدسلیمان: جهانبخش ذبیحی (۱+۴۵)- سینا عبداللهی (۸۳)- آریا برزگر (۱+۹۰)

شرح گل:

پرسپولیس یک – نفت مسجد سلیمان صفر (دقیقه ۲۱: سینا اسد بیگی): یک حرکت ترکیبی خوب از سمت چپ با تشکیل مثلث اسدبیگی، ترابی و امیری شکل گرفت که سانتر بی‌نقص امیری با ضربه سر خطرناک آل‌کثیر همراه شد و دروازه‌بان توپ را برگرداند و پس از آن طی یک رفت و برگشت با دفع ناقص مدافعان نفت، سینا اسدبیگی با شوتی محکم توپ را به گل تبدیل کرد.(ویدیو)

پرسپولیس دو – نفت مسجد سلیمان صفر ( دقیقه ۵+۴۵ ترابی): مهدی ترابی از میانه زمین توپگیری کرد و با یک حرکت پا به توپ بی‌نظیر پس از دریبل دو بازیکن حریف در پشت محوطه جریمه، وارد باکس نفت مسجدسلیمان شد و با یک بغل پای دیدنی دروازه کرمانشاهی را برای بار دوم فرو ریخت.(ویدیو)

پرسپولیس سه – نفت مسجدسلیمان صفر ( دقیقه ۸۹: مهدی عبدی): پاس در عمق از میانه زمین برای امیری با پاس خوب این بازیکن به محوطه همراه شد و مهدی عبدی در اولین لمس توپ توپ پس از ورود به زمین گل زد.(ویدیو)

 

شرح بازی در نیمه اول: 

دقیقه 11: اشتباه وحشتناک بازیکنان پرسپولیس و سینا اسدبیگی در یک‌سوم دفاعی سرخپوشان باعث شد تا توپ به اسماعیل بابایی برسد و در ادامه داور خطای اسدبیگی روی این بازیکن و ضربه پنالتی به سود نفتی‌ها را اعلام کرد.دقیقه 12: ضربه پنالتی پیمان میری را علیرضا بیرانوند با یک واکنش خوب مهار کرد.دقیقه 13: ضربه کرنر نفتی‌ها به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد.دقیقه 22: واکنش کرمانشاهی روی ضربه سر عیسی‌آل‌کثیر مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها نشد و توپ برگشتی در این صحنه را سینا اسدبیگی با یک شوت سرکش به تور دروازه نفتی‌ها رساند تا شاگردان گل‌محمدی از حریف خود پیش بیفتند.دقیقه 34: ضربه ایستگاهی زیبای عالیشاه از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه نفتی‌ها برخورد کرد.دقیقه 1+45: جهانبخش ذبیحی از نفت با کارت زرد داور جریمه شد.دقیقه 5+45: مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی زیبا دو بازیکن نفت را از پیش رو برداشت و با نفوذ به محوطه جریمه، با یک ضربه بغل پای فنی گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

شرح بازی در نیمه دوم: 

دقیقه 46: وحدت هنانوف اولین کارت زرد پرسپولیس را در این بازی دریافت کرد. دقیقه 53: ضربه ایستگاهی رضا دهقانی با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 60: ضربه سر عقیل کعبی از روی خط شش قدم به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد. دقیقه 83: سینا عبداللهی با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه 85: شوت سیامک نعمتی از داخل محوطه جریمه را دروازه‌بان نفت برگشت داد. دقیقه 89: مهدی عبدی چند دقیقه پس از ورود به زمین موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد و روی پاس وحید امیری گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند. دقیقه 90: کمال کامیابی نیا دیگر اخطاری بازی لقب گرفت. دقیقه 1+90: آریا بزرگر هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

نظر شما