شناسهٔ خبر: 58913223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش | مشاور وزیر جان باخت + فیلم و جزئیات حادثه

در سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران صداوسیما در بافت، اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند. 

وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران صداوسیما قرار بود از طرح‌های ورزشی شهرستان بافت بازدید کنند.

فیلم سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان

به گفته اشکان موسوی سخنگوی جمعیت هلال احمر بالگرد حامل وزیر در حالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد.

 علت این سانحه در دست بررسی است.

۱۴ سرنشین این بالگرد به همراه خلبان و کمک خلبان بلافاصله بعد از سانحه به بیمارستان منتقل شدند.

سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان هم از وخامت حال و خون ریزی مغزی وزیر ورزش و جوانان خبر داد و درباره آخرین وضعیت سرنشینان بالگرد، اعلام کرد: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان تهران، مدیرکل ورزش جوانان آذربایجان شرقی و جزو مصدومان وخیم هستند.

وی ادامه داد: تا چند دقیقه پیش که پیگیر حال عمومی وزیر ورزش بودم  از لحاظ علائم حیاتی از قبیل ضربان، فشار خون، تنفس نرمال بودند اما چون به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند و تحت تاثیر دارو قرار دارند نمی‌توان ارزیابی دقیقی از وضعیت هوشیاری او داشت و در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد.

خبرها حاکی از آن است که متاسفانه در حادثه سقوط بالگرد، اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان جان باخته است.

انتهای پیام

نظر شما